Smink & Makeup

Nem mindegy, hogy pillogsz!

2012. december 10. Katushka

Bizony nem! Pár hónapja én is megcsináltattam a szempilláim hosszabbítását és dúsítását. Alaposan felmértem a piacot és nagyon sok ismerősöm véleményét kikértem. Ezek alapján döntöttem el, hogy az Xtreme Lashes egyik szempilla stylistjához megyek el. Csodálatosan dolgozott. Maximálisan elégedett voltam a végeredménnyel. De úgy fest nem csak én.

Novemberben a Beauty Forumon megrendezték az I. Lash Style szempillahosszabbító versenyt stylistoknak (szempilla stylistoknak). Itt azt nézte a zsűri, hogy szakmailag mennyire tökéletes az applikáció, és hogy ki mennyire tudott szép stylingot csinálni, ami a vendég szeméhez illik. Ehhez természetesen, csakúgy mint a sminkelésnél, jó minőségű anyagokon túl nagy szaktudásra van szükség. Olyan ez, mint a sminkelésnél az jó alapozás, tudni kell, hogy hol derítessz, hol takarasz el, hol kell kiemeleni. Kinek milyen ívű pilla áll jól (általában a többféle ívűből készülő a természetes). A zsűriben ott volt Rikk Ági sminkes és Nánási Pál fotós is, aki pl. lefotózta a modelleket és a fotó segítségével döntött, hogy kinek milyen pontot ad. Ahogy mondta: én a fotóm keresztül látok.

LashStyleDobogo.jpg

Ez a verseny immár, csakúgy mint a sminkversenyek, testfestő versenyek, a szakami versenyek része lesz. Ezen a versenyen: Nagy Zsinett Xtreme-es stylist lett az első és Hollósi Judit szintén Xtreme-es stylist lett a 2.

Azt hiszem ez a teljesítmény igenis meggyőző, mert ha a szakma is elismeri a munkájukat, akkor igenis profik a szakmájukban!

Ha kedvet kaptál Te is egy szép pillasorra, akkor nyugodtan látogass el az oldalukra: szempillahosszabbitas.hu, ahol több képet is megnézhetsz illetve böngészhetsz a szalonkeresőben, hogy megtaláld a hozzád legközelebb dolgozó stylistot.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása