Smink & Makeup

Maybelline évzáró show és az új Rocket Volum' Express spirál

2012. december 13. spacegirl

Nagyon hangulatos kis show-val és egy vadiúj termékkel zárta az évet a Maybelline. Oscarék most egészen extrém kreációkkal készültek, ahol a lányok kiegészítői és "ruhái" is akkora szerepet kaptak, mint extravagáns sminkjük. Sajnos csak a telefonommal fotóztam, de azért mutatom nektek a képeket, szerintem zseniálisan néztek ki a csajok!

maybelline_show_all.jpg

maybelline_show3.jpg

maybelline_show2.jpg

maybelline_show1.jpg

Az új spirál pedig nem más, mint a nagy sikerű Volum' Express sorozat legújabb darabja, a Rocket.

verocket-rasenka.jpg

Ez a spirál azt ígéri, hogy egy mozdulattal kirobbanóan dús hatást varázsol. Gél textúrájának köszönhetően "rakéta sebességgel", csomómentesen vihető fel. Rugalmas sörtékből álló merev keféje szolgálja az egyenletes felvitelt. Ajánlott fogyasztói ára 2.499 Ft.

maybelline_rocket_volum_express.JPG

Rögtön ki is próbáltam ezt a spirált és teljesen elégedett vagyok az eredménnyel. Igaz, nem dúsít drámai mértékben, de szépen hosszabbít és ível, és ezt a hatást mindössze egy gyors áthúzással is eléri. Nem vagyok híve a szilikontüskés keféknek, mert mindig szúrják a szemem egy kicsit, de kezdek megbarátkozni velük, mert cserébe szépen elválasztják a pillákat. Erről a spirálról nekem a Max Factor False Lash Effectje jutott eszembe, de annak még vastagabb az applikátora és még valamivel rövidebbek a sörtéi. Hatásban a Maybelline verzióját egyébként erősebbnek tartom.

maybelline_rocket_volum_express_szem.jpg

Hogy tetszenek nektek a show sminkjei és az új Rocket Volum' Express?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása