Smink & Makeup

Neu Lash szempillanövesztő szérum - teszt

2013. február 12. blondiegirl

Mindig elégedetlen voltam a szempillám hosszával. Amikor nem festem ki, akkor olyan, mintha nem is lenne. Bár ez nyilvánvalóan túlzás, szeretnék valami hathatós megoldást találni. Sem a hosszával nem vagyok kibékülve, sem a sűrűségével, ezért gyakran festem ki, még ha más sminket nem is teszek fel.

001spirallal.jpgSzempillaspirállal még sosem volt drámai a hatás

Tavaly kipróbáltam a 3D szempilla hosszabbítást, amivel nagyon elégedett voltam, még a férjem is elismerően dicsérte. Annak ellenére, hogy sokan ijesztgettek többek között azzal, hogy kihullik tőle a pillám, én semmi negatívumot nem tapasztaltam, nem csípett, nem viszketett és nem is potyogott le, pedig nem vigyáztam rá különösebben. Mégsem mentem többször töltetni, mert kicsit tartottam attól, hogy a negatívumok később még előjöhetnek és legfőképpen azért, mert nem lett volna türelmem még egyszer ahhoz a hosszadalmas procedúrához, ami a felragasztással jár.

szempilla004.jpg3D műszempillával

Így aztán maradtak a spirálok, hol jobbat találtam, hol rosszabbat. A házilag kotyvasztott csodaolajoknak még a gondolata is borzasztó számomra, nem próbáltam ki semmit közülük.

Kutassy Krisztina orvosi- és sminktetováló kozmetikus mester ajánlotta figyelmembe a Neu Lash szempilla növesztő és dúsító szérumot, amivel állítása és saját tapasztalata szerint közel 4 hét alatt látható eredményt lehet elérni, és 6-7 hét után már férfiaknak is feltűnik a változás. Kriszta szempillái csodálatosan hosszúak és dúsak, első látásra meg mertem volna esküdni, hogy műszempillát visel. Az előtte-utána fotók magukért beszélnek, de azt mondja, hiába győzködi az embereket, hogy a saját pillái nőttek meg, ha senki sem akarja neki elhinni. Úgy döntöttem hogy, magamon próbálom ki, az a biztos. A tesztelést most kezdem, ha van kedvetek beszállni a kísérletbe, a szérumot a Beauty online webshopban megvásárolhatjátok.

Amennyiben úgy gondoljátok, megvárjátok, hogy mire jutok én, akkor figyeljétek a blogot, mert be fogok számolni a tapasztalataimról. Nem veszem elő a centit, csak az érdekel, amit látok és amit mások látnak majd.

Hogyan kell használni? Talán mondani sem kell, hogy csak tökéletesen megtisztított és szárazra törölt szemen alkalmazzuk, legjobb este lefekvés előtt. Az ecsetet a szempillatő vonalán kell végighúzni, egy bemártással elegendő szérum kerül mindkét szemre. Bár dermatológiailag és szemészek által is tesztelt szérumról van szó, ügyeljünk rá, hogy szembe ne kerüljön, az alsó pillasornál óvatosan haladjunk. Naponta egyszer elég használni, mert nem lesz hamarabb látványos eredmény, ha "pocsékoljuk".

neulash_1.jpgNeu Lash szérum - a nagy teszt megkezdődik

Estétől belevágok hát, szerencsére nagyon könnyű és gyors használni, egyetlen kihívás, hogy ne felejtsem el, de már beállítottam emlékeztetőt a telefonomba.

spiralnelkul.jpgKiinduló állapot - nulladik nap

Ti mivel hosszabbítjátok a pilláitokat?
Csakis spirállal
Műszempillát ragasztok fel
A 3D műszempillára esküszöm
Saját házi praktikámat vetem be
Neu Lash szérummal
  

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása