Smink & Makeup

Teszt: Helia-D bb krém

2013. február 15. spacegirl

helia-d_bb_krem_550.jpg

Nagyon kíváncsi voltam a Helia-D bb krémjére, mert egyrészt hazai márkáról van szó, másrészt az ára zavarba ejtően kedvező. A hivatalos leírása szerint egy olyan többfunkciós hidratáló bőrszínkiegyenlítő nappali arckrémről van szó, mely UVA/UVB szűrővel és fűzfakéreg kivonattal ápolja az arc érzékeny bőrét. Segít, hogy az arc bőre egyenletes színű és felszínű legyen. Kiegyenlíti az apróbb bőrhibákat és eltünteti a piros foltokat. A Helia-D BB krém fűzfakéreg kivonat tartalma gyulladáscsökkentő hatású, míg a krémben lévő shea vaj a hosszan tartó hidratálást biztosítja. A krém kiváló mattosító hatású, 20 faktoros UVA/UVB szűrője pedig védi a bőrt a napsugarak káros hatásaitól. A Helia-D BB krém B5 provitamint és E-vitamint is tartalmaz.

Ami a külcsínt illeti, a Helia-D bb krémje egy igényes papírdobozban érkezik, míg benne a termék csomagolása egyszerű, fekete műanyag tubus. A krém egy kis lyukon keresztül adagolható, amiből viszonylag könnyű csak a szükséges mennyiséget kinyomni. Sajnos kissé felgyűlik a kupakban, de ezen azért túl lehet tenni magunkat.

helia-d_bb_krem_nyitva_550.jpg

A krém két árnyalatban kapható, világos és normál, amiből én a világos árnyalatot próbáltam ki. Az én téli bőrszínemhez ez pont megfelelő, szerencsére nem esett bele abba a csapdába, amibe a legtöbb drogáriás bb, hogy ti. még a világos árnyalat is túl sötét a hozzám hasonló sápadtarcúaknak. A normál árnyalata sem sokkal sötétebb egyébként, így inkább a világosabb bőrűek találhatják meg vele a számításukat.

Könnyű, krémes állaga és számomra furcsa, citromos illata van. Könnyen, egyenletesen eloszlatható a bőrön. A fedése közepes, ezzel már szépen kiegyenlíti a bőrszínt, elfedi a kisebb bőrhibákat. Nekem több rétegben már kicsit beleül a pórusokba, ezért inkább egyetlen vékonyabb rétegben használom. Azt ígéri, hogy hidratál és mattít is, ami teljesen igaz, bár én azért szoktam alá - ahogyan az összes többi bb krémem alá is - hidratáló krémet használni. A mattítás miatt a szárazabb bőrrészeket sajnos eléggé kiemeli, a képeken ez az orromnál látszik. Könnyű, kényelmes viselet. A finish-e bársonyosan matt és az én bőröm nem is fénylik át a nap végére sem. (A képeken a fényvédő miatt csillog egy kicsit, ez ellen sajnos nem tudok mit tenni.) Én egyébként jobban szeretem a kicsit fényesebb, természetesebb finish-eket, de ez ízlés dolga. A matt hatás miatt száraz bőrűeknek nem ajánlanám, de akár normál, akár kombinált bőrre jó választás. A nagyobb tartósság érdekében legalább a T-zónán érdemes vékonyan púderezni, így ki fog tartani egész nap.

helia-d_bb_krem_elotte-utana.jpg

A Helia-D bb krémje 50 ml-es kiszerelésű és 1.590 Ft-ba kerül, amivel ár/érték arányban szerintem jelenleg verhetetlen! (A hasonló kategóriájú olajmentes Garnier bb krém ajánlott fogyasztói ára 2.299 Ft, és kiszerelése csak 40 ml-es.) A Helia-D bb krémje többek között a cég weboldalán vásárolható meg, de a drogériák polcain is találkoztam vele. 

A terméket a Helia-D-től kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása