Smink & Makeup

Krémes szemhéjfesték teszt - elf cream eyeshadow Color Smoke

2013. február 19. Katushka

Egyre inkább a krémes szemhéjfestékeket részesítem előnyben, ha sminkről van szó, legyen saját részre vagy másnak. Szeretem, hogy nagyon egyszerű használni őket, lehet játszani az intenzitással és hogy extra tartósak. Korábban a MAC Paint Potjai voltak a top favoritok. Ezeket még mindig nagyon szeretem, viszont bejött a képbe egy új termék, ami picit letaszította szegénykéimet a trónról. Ez az elf krémes szemhéjfestéke, egészen pontosan a Color Smoke árnyalat. Hozzáteszem, ez volt az első elf termékem. Itt "indultam el a lejtőn", mivel ez volt a teszt termék. Innentől mertem rendelni mást is tőlük.

elf_cream eyeshadow color smoke (1).JPG

Amikor megrendeltem ezt a festéket, akkor finoman szólva is biztonsági játékot játszottam, mint a legtöbb első rendelésnél. Ilyenkor általában valami olyat rendelek, ami tutira birizgálja a fantáziámat és tudom, hogy sokat tudnám használni, mert multifunkcionális, így sokat használom és hamar kijönnek a gyerekbetegségei, már ha vannak az adott terméknek. Tehát egy egészen kommersz darabot választottam, egy sötétszürke krémes szemhéjfestéket. A kép alapján akkor nekem nem tűnt fel, de aztán később élőben bebizonyosodott, hogy nemcsak egy sima szürke krémről van szó. De erről majd később.

Megérkezésekor úgy volt csomagolva, hogy már akkor jól látszódott, hogy milyen színt kértem és kaptam. Lényegében háttal csücsült a dobozában, ami elsőre fura volt, de legalább tudta az ember, hogy mi van a dobozban, nem csak egy fekete tetőt látott.

elf_cream eyeshadow color smoke.JPG

Ami annyira nem tetszik a kiszerelésében, az az, hogy felesleges ekkora műanyag tégelybe tenni a festéket. Jól látszik a képen is, hogy a szögletes dobozban mennyi valójában a festék... Akinek sok sminkterméke van otthon, annak amúgy is nehezebb tárolni a sok gyönyörűséget, és engem kifejezetten bosszant, amikor fölösleges helyet foglalok el ilyen csomagolások miatt. Ugyanez a bajom amúgy a palettákkal is. Naponta szerintem 15-20 tükröt cipelek magammal, mert hogy minden palettában nyilván van legalább egy... De ez legyen a legnagyobb bajom.

Tehát kicsomagolás után láttam meg, hogy igazából milyen is a krém színe. Imádtam! Rengeteg apró lilás-zöldes mini csillám van benne, ami felvitelkor nem tűnik el, hanem nagyon visszafogottam, de mégis láthatóan csillog.

elf_cream eyeshadow color smoke (2).JPG

Az ilyen és ehhez hasonló krémes szemfestékek nem minden esetben szolgálnak sminkbázisként is, erre jó, ha odafigyeltek és nem keveritek össze. Például nekem több olyan krémes szemfestékem is van, köztük ez is, hogy szükség van alá szemhéjalapozóra, különben begyűlik a festék a mélyítővonalban... De nem baj ez, tekintve hogy nem sminkbázisnak árulják, sőt a webáruházban erre fel is hívják a figyelmünket, nehogy többet reméljünk, aztán csalódni kelljen.

Tehát a színe egészen sötétszürke, metálos hatású, apró csillámokkal. Azért imádom, mert a napszaknak megfelelően bármikor tudom használni, legyen szó nappali vagy esti sminkről. A szín intenzitását én magam tudom szabályozni. A krémet felvihetjük az ujjbegyünkkel is, de én sokkal inkább ecsetet javaslok a felaplikáláshoz. 

elf_cream eyeshadow color smoke (5).JPG

A bal oldali képen picit nagyobb mennyiségben építettem fel a színt, a jobb oldali képen pedig egészen vékonyan. Jól látszik, hogy kevés festék is elég ahhoz, hogy erős hatást el tudjunk érni.

A krém állaga nem nevezhető túl krémesnek. Aki ismeri a MAC Paint Potokat, akkor nekik ahhoz tudom viszonyítani, hogy annál picit sűrűbb, viszont ettől függetlenül nagyon jól lehet vele dolgozni. Sokaknak ez könnyebbség is, mert ha nagyon krémes a festék, azzal picit odafigyelősebben kell dolgozni.

A felvitelhez én mindenképp ecsetet ajánlok. Lapos ecsetet én nem szeretek használni ehhez, mert szerintem azzal nem lehet szépen eldolgozni az éleket, ezért kell egy satírozó ecset. Viszont ha jó satírozó ecsetet választunk, akkor bőven elég egy ecsetet "összepiszkolni". Tapasztalataim alapján a legjobb ecset erre egy pufi satírozó ecset. Lehet ez akár MAC 217, Coastal Scents 250 (én ezt az ecsetet imádom a legjobban) vagy Sigma E35, kinek melyik márka a becsípődése :)

Az ára ennek a szemhéjfestéknek is nagyon kedvező. A Makeup plázában és az elf kozmetika webáruházában is elérhető.

És hogy működés közben is bemutassam ezt a terméket, mutatok két sminket, amit ezzel készítettem. Az egyiken jól látszik, hogy kevesebb festéket vittem fel, a másikon pedig azért rendesen odatettem a színt :)

valamelyik avon szájfény.jpg

elf_cream eyeshadow color smoke (4).jpg

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása