Smink & Makeup

Inspiráció: MAC AW13 New York Fashion Week - Badgley Mischka

2013. március 11. spacegirl

mac_nyfw_inspiracio_eredeti.jpg

A Facebookon már áradoztam nektek egy sort erről a sminkről, amely a New York Fashion Weekről, Badgley Mischka kifutóiról származik. Tom Pecheaux, a MAC sminkmestere a jól bevált cicaszemet és vörös ajkat értelmezte újra ezzel a hangsúlyos aranyos-bronzos tusvonallal és az alsó szemhéjon egy leheletnyi halványkékkel.

A tusvonalhoz az Orpheus Kohl Power Pencilt használta, majd a Damson Pressed Pigmenttel fixálta. Az alsó szemhéjra a Clearwater Paint Pot krémes szemfesték került. Az alsó vízvonalra a Fascinating Eye Kohlt vitte fel.  A szem külső sarkába elvágott 7 LASH műszempillát tett két rétegben. Végül a Haute & Naughty Mascarával spirálozott. Az ajkakat a narancsos vörös High Energie Pro Longvear Lip Pencillel kontúrozta és definiálta, majd a világos barack színű Runway Hit Lipstick-kel rúzsozta. (Forrás: Makeup For Life.)

A visszajelzések alapján nektek is nagyon tetszett ez a smink, ezért úgy gondoltam, hogy megosztom veletek a saját verziómat.

mac_nyfw_inspiracio_arc_makeup.jpg

Az eredeti sminknél használt termékek nagy része a MAC őszi-téli kollekciójába tartozik, már csak ezért is esélytelen volt ezekkel készíteni a sminket. Abból "főztem", amit itthon találtam, az eredetileg használt termékek közül nekem csak a fehér szemceruza és a szempillaspirál van meg egyébként.

Az aranyos bronzos tusvonalat megtartottam, viszont - mivel nekem barna szemem van - a halványkéket zöldre cseréltem. (Az egyébként is menő idén.) Először is lealapoztam a szemhéjamat, majd egy arany szemceruzával farkincás tusvonalat húztam, fokozatosan vastagítva a kívánt méretre. A szemceruzát egy fémes bronz szemhéjpúder árnyalattal fixáltam egy lapos, ferde ecset segítségével. Ez a lépés nagyon fontos, ha nem szeretnénk az egész vonalat a szemhéjunkra felkenődve látni. A szemhéjam többi részére egy matt világosbézs árnyalattatot vittem fel, ügyelve arra, hogy a bronzos vonal éles maradjon. Az alsó szemhéjra sötétzöld szemceruzát vittem fel, amit egy ceruzaecsettel elsatíroztam, majd a kedvenc középzöld szemhéjpúderemmel fixáltam, szintén cerzuzaecset segítségével. A vízvonalat fehér ceruzával húztam ki.

mac_nyfw_inspiracio_szem.jpg

Az eredeti sminknél az ajkak finish-éről a Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tintem jutott az eszembe, ezért gondolkodás nélkül azt választottam. A 07 Coral Crush egy korallos pink árnyalat, nem narancsos, mint az eredeti sminknél.

Ebben a sminkben látogattam meg apukámat, aki másfél óra után kibökte, hogy nem rossz, de szerinte valahogy nem én vagyok :)

Szem:

  • Urban Decay Primer Potion Eyeshadow Base
  • Il Makiage Kohl Slim - 5353 Miners Gold arany szemceruza
  • Urban Decay Naked 2 - Snakebite bronz, Foxy világos bézs szemhéjpúder
  • MAC Minted Eye Kohl zöld szemceruza
  • Urban Decay Ammo Palette - Mildew középzöld szemhéjpúder
  • MAC Fascinating Eye Kohl fehér szemceruza
  • Max Factor Clump Defy szempillaspirál
  • Anastasia Essential Brow Kit - Medium Ash

Száj:

  • Elizabeth Arden Eight Hour Creme
  • Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint - 07 Coral Crush

Arc:

  • Farfalla Intense Moisture bio hidratálókrém
  • Clinique Age Defense BB Cream 01 + Missha Signature Real Complete BB Cream 23
  • YSL Touche Eclat highlighter
  • 3W Clinic Natural Make-up Powder
  • MAC Gingerly Sheertone Blush

Nektek hogy tetszik, kipróbáljátok?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása