Smink & Makeup

Nancy Boy: az egyetlen őszinte márka?

2013. március 13. spacegirl

Aki szokott kozmetikai termékeket nézegetni a gyártók oldalán, az már meg sem lepődik a cifrábbnál cifrább marketing szövegeken, amelyek a termékek teljesen egyedi, csodatevő összetevőit és tulajdonságait méltatják. Ezzel szemben a Nancy Boy oldalán egészen meglepő állításokat találhatunk, egy jó adag iróniával fűszerezve.

nancy_boy.png

Nem átallanak például olyanokat állítani, hogy a fogyasztók nézzék meg az összetevők listáját, és az alapján hozzák meg a döntésüket, ugyanis az összes gyártó ugyanazokhoz az összetevőkhöz és technológiákhoz fér hozzá. És hogy még a legdrágább összetevők sem kerülnek csilliárdokba, így a márkanéven és marketing költésen kívül semmi sem indokolja a sokszoros árakat. (Ők maguk nem is költenek marketingre, a termékeik híre szájról szájra terjed.) Ezeket mind tudjuk, persze, de azért mégiscsak meglepő, ha egy gyártó maga mondja ezt. Üdítő kivételnek számít, és sokak számára vonzó is lehet ez a fajta őszinteség.

Mindez persze kétélű fegyver, hiszen egyrészt lemondanak arról, hogy eladjanak egy történetet és álmot a fogyasztónak, másrészt arra sarkallják őket, hogy akár még az övékénél is kedvezőbb áron keressék meg a hasonló tudású termékeket. Arról már nem is beszélve, hogy az igazán tudatos fogyasztó gyorsan elkezdi keresgélni, hogy na ők vajon miben csúsztatnak.

Ti mit gondoltok? Szimpatikus nektek ez a márka?

via The Beauty Brains

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása