Smink & Makeup

Menyasszonyi konty verseny

2013. március 16. Katushka

Pár napja már eljutottam odáig, hogy nem ártana azzal is foglalkozni, hogy milyen legyen a frizurám az esküvőnk napján. Egyenlőre van egy kedves ismerősöm, aki fodrász és nagyon tetszik a munkája, de arra gondoltam, hogy kicsit kitekintek a "nagyvilágba" és felmérem a terepet, hogy ki milyen frizurát képzelne el nekem.

182839_327007584043481_451299266_n.jpg

Ekkor ugrott be az ötlet, hogy tegyük ezt a dolgot kicsit izgalmasabbá! Azt találtam ki, hogy a most kihirdetett verseny keretein belül lehetne jelentkezni fodrászoknak, akik úgy gondolják, hogy van bennük elég kreativitás, hogy valamit kezdjenek a hajammal a nagy napon.

DSC08134.JPGNem vagyok egy nagy tükörben fotózkodós, úgyhogy ez így sikerült :)

Természetesen kapnak egy alapos briefet, vagyis kritériumokat, amiknek meg kellene felelni, pl. a frizura hangulatában passzoljon az esküvő témájához és a ruhámhoz, stb.

Minden jelentkező portfólióját először meg fogom nézni, ebből összeállítok egy short listet, ami után a versenyben maradt fodrászok kezükbe vehetik a hajamat, hogy kreáljanak belőle valami olyat, amitől én magam is és az olvasók, azaz Ti elájultok :)

A versenykiírás

  1. Minden jelentkező töltse ki ezt az űrlapot, ami összesíti nekem a jelentkezőket.  
  2. Ebben feltétlen kérek vagy egy facebook oldalt linket, vagy egy weboldal linket, amin megnézhetem az adott fodrász munkáját.
  3. Az első körös versenyre jelentkezni 2013. március 31-ig lehet.
  4. Ezt követően én kihirdetem a short list-et egy új poszt keretein belül (és persze emailben is), akiknek a munkája elnyerte a tetszésemet. Ez legkésőbb 2013. április 7-én meg fog történni.
  5. Ezután az első körös nyertesekkel egyeztetek időpontokat (április 8. és május 19. között), amikor is készítenek nekem egy próbafrizurát, azt befotózzuk és bekerül a versenyanyagba.
  6. Az összes elkészült frizura képét egy új posztban fogom összegezni, természetesen feltüntetve a fodrász és a szalon nevét.
  7. Ezután jön a szavazás, ahol Ti magatok, az olvasók és én is :) szavazhattok a pályamunkákra.
  8. Az eredményt egy új posztban kihirdetve tudjátok meg majd Ti is, vagyis hogy kivel szeretném megcsináltatni a frizurámat a nagy napon (2013. június 1.), illetve a kreatív fotózás napján (még képlékeny).

Szerintem nagyon izgalmas lesz ez a verseny, már ha összejön, így Ti is befolyásolhatjátok, hogy milyen legyen a frizurám az esküvőnkön.

Mindenkit csak buzdítani tudok, hogy jelentkezzen, mert ez nem csak nekem lesz jó, hogy több fodrász munkájából választhatok, de ez a jelentkezőknek is referenciát és ismertséget jelentene. Az olvasók pedig olyan fodrászok munkáját ismerhetik meg, akikről addig nem is biztos hogy hallott!

A verseny csak abban az esetben fog tudni létrejönni, ha minimum 5 versenyző jelentkezik!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása