Smink & Makeup

Estee Lauder Purple Passion körömlakk teszt - Az elegáns lila

2013. április 02. Katushka

Még karácsonykor kaptam ezt a körömlakk csomagot, aminek azért is örültem nagyon, mert négy körömlakk volt a szettben és egy cuki kis neszeszer is. Ebben a csomagban tehát 4 darab körömlakkot találtam (állandó szortimentből), de nem teljes kiszerelésű lakkokat - 5ml-, mert ilyenkor mindig kisebb kiszerelést szoktak csomagolni, de ez annyira nem is nagy baj, már ami az árát illeti, mert még ilyenkor is nagyon kedvező szokott lenni. Az igazat megvallva nem tudom pontosan mennyibe került, mert ajándékba kaptam, de ezek tényleg elég jó áron szoktak lenni.

Estee_Lauder_Pure_Color_Purple_Passion_nail (4)_.jpgDe most ebben a posztban a csomag egyik lakkjáról fogok bővebben írni, egészen pontosan a 08 Purple Passion-ről (balról a második), amit nagyon hamar sikerült megszeretnem. Nem vagyok egy nagy "lilás", először picit szokatlan is volt, de aztán hamar megszoktam és meg is szerettem. Nagyon szép közép lila színe van. Simán el tudom képzelni fiatalabb lányokon, de akár az idősebb hölgyeken is.

Nagyon jól pigmentált darab, így szerintem bőven elég egy réteg belőle, nem kell kettő, ezáltal a lakk mennyisége is több időre elég.

Estee_Lauder_Pure_Color_Purple_Passion_nail (15).JPGAz ecsete teljesen átlagos, nincs benne semmi különös. Tartósságával nagyon elégedett vagyok! 5 nap után csak azért mostam le, mert másik lakkot akartam kipróbálni :)

Estee_Lauder_Pure_Color_Purple_Passion_nail.JPGÉn nagyon elégedett voltam ezzel a körömlakkal, mert viszonylag gyorsan száradt, sacc/kb. 5 percet kellett várnom rá.

A terméket az Estee Laudertől kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Ti szoktatok hasonló lila színnel lakkozni?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása