Smink & Makeup

Tökéletes fedés arcra és testre: Coverderm termékek tesztje

2013. április 04. spacegirl

Nemrég ismerkedtem meg a Coverderm márkával, amely olyan termékeket kínál, melyek bőrhibák kezelésére és fedésére alkalmasak. Az arcra és a testre egyaránt vannak termékeik, és azt kell mondanom, hogy az első benyomásaim nagyon jók velük kapcsolatban. Elég sokan keresik a Dermablendet nálunk, most végre nyugodt szívvel tudok elérhető alternatívát ajánlani.

A Coverderm mintegy 75 éves múltra tekint vissza, és olyan problémákra kínál megoldást, mint az akne, couperosa, vitiligo, hiperpigmentáció, ill. rozacea, de tetoválások fedésére is alkalmasNemcsak abban különleges, hogy komolyabb bőrhibákat is kezel és tökéletesen elfed, hanem abban is, hogy rendkívül tartós és formulája 100%-ig vízálló, non-comedo hatású (nem tömíti el a pórusokat), illetve hypoallergén. Alapvetően elég szkeptikus szoktam lenne az ilyen ígéretek hallatán, de egy fél napos bemutató keretében volt szerencsém meggyőződni róla, hogy tényleg működnek a gyakorlatban, illetve haza is hoztam néhány terméket további kipróbálásra.

Rendkívül széles a termékpaletta, akik a fenti bőrhibák bármelyikével küzdenek vagy olyan terméket keresnek, amely nagyon jó fedést ad, de hagyja lélegezni a bőrt, azoknak érdemes átnézni a kínálatot. A Camouflage-ba tartozó termékek elsősorban a tökéletes fedést szolgálják, akár erősen pattanásos bőrre, akár tetoválás elfedésére találhatunk itt megoldást. Ebben a sorozatban találhatjuk a láb- és testalapozókat is. A Maxydrat egy mélyhidratáló termékcsalád, a Vanish termékek a rozaceát kezelik, a Luminous sorozat a hyperpigmentáció kezelésében (bőrfehérítésben) jeleskedik, a Peptumax termékcsalád pedig ránctalanít és feszesít. Bár nekem még szerencsére nincsen ilyen problémám, a Peptumax hatását nagyon impresszívnek találtam, gyakorlatilag azonnal simította és megemelte a "modellünk" arcát. 40 fölötti hölgyeknek jó szívvel ajánlom kipróbálásra.

coverderm_termekek.jpg

Coverderm Skin Basics hidratáló, Coverderm Perfect Face alapozó, Coverderm Superfection testbarnító krém, Coverderm Concealer korrektor

Mivel, mint említettem, nekem nincsenek különösebb bőrproblémáim, a Camouflage sorozatból próbáltam ki a fent látható négy terméket. A termékekről általánosan elmondható, hogy meglehetősen egyszerű csomagolást kaptak (nemcsak a két minta), láthatóan nem a külcsínre fókuszál a Coverderm. A belbecsre viszont annál inkább, de ne szaladjunk ennyire előre.

coverderm_mintak.jpg

Coverderm Skin Basics hidratáló, Coverderm Perfect Face alapozó, Coverderm Concealer korrektor, Coverderm Superfection testbarnító krém

Coverderm Skin Basics: A Coverderm Skin Basics egy multivitaminos krém, amely azt ígéri, hogy a bőr összes alapszükségletét kielégíti a nap 24 órájában. Lassan oldódó A és E-vitamint, ill. hyaluronsavat tartalmaz, annak érdekében, hogy a bőr mindig sima, életteli, rugalmas legyen, ezen kívül ránctalanít és véd a szabadgyökök károsító hatásaitól is. A Coverderm Skin Basics hypoallergén, minden bőrtípusra ajánlott nappali és éjszakai használatra is. Kiszerelése 50 ml-es, ára 5.290 Ft.

coverderm_hidratalo.jpg

Tapasztalat: Nagyon érdekes ez a krém, mert a tubusból kinyomva, első benyomásra nehezebb a textúrája, ugyanakkor a bőrre felvíve egyáltalán nem zsíros vagy nehéz, sőt nagyon is könnyű viselet. Viszonylag erős illata van, amit én nem szeretek. A könnyűsége miatt inkább a tizen- és huszonévesek számára ajánlott, nekem ennél már több hidratálást igényel a bőröm, legalábbis a hidegebb hónapokban mindenképpen. Szerintem ezt a krémet nyáron a kánikulában fogom tudni jól használni, amikor egy nehezebb hidratáló már sok lenne. A bemutatón egyébként elmondták, hogy ezt a krémet azok nagyon szokták szeretni, akiknek pattanásos, aknés a bőrük, és emiatt a hidratálókat egyébként kevésbé kedvelik.

Coverderm Perfect Face: Klinikai vizsgálatok igazolták, hogy a Coverderm Perfect Face biztonságosan használható aknés és aknéra hajlamos bőrre, mert nem irritálja a bőrt és hagyja lélegezni. Nem befolyásolja a bőrgyógyászati kezelés alatt álló aknés bőr állapotát. Azt ígéri, hogy 24 órán át tökéletesen fed, 100%-ig vízálló szélsőséges körülmények között is (sportolás, úszás, szauna). A Coverderm Perfect Face 20-as fényvédő faktorral rendelkezik (UVA/UVB), csak ásványi fényszűrőket tartalmaz. Hypoallergén, akár mindennap használható, minden bőrtípusra ajánlott. 9 színárnyalatban érhető el, kiszerelése 30 ml-es, ára 6.290 Ft (alapozó szivaccsal).

coverderm_arc_bor.jpg

(Kattintásra megnő)

Tapasztalat: Ez a Coverderm Camouflage sorozatának folyékony alapozója, ennél erősebb fedést csak a Classic alapozókrém nyújt, amely azért mindennapi viseletre meglehetősen sok. A Perfect Face-ből nagyon kevés is elegendő, sűrűsége ellenére viszonylag könnyen eloszlatható a bőrön. Felvitel után 10-15 perccel éri el a legszebb hatást, a fenti képeken kivártam ezt az időt. A fedése kifejezetten erős, én a mindennapokban ilyet nem használok, de akinek pattanásai vagy egyéb bőrhibái vannak, annak nagyon jó megoldást jelenthet. Be kell vallanom, hogy eléggé féltem tőle, mert a nagyobb fedésű, "nehezebb" alapozók már másnapra ki szokták csapni a bőrömet. A Perfect Face viszont több napos folyamatos használat után sem okozott ilyen panaszokat. A hatását inkább félmattnak mondanám, mindenképpen érdemes púderrel fixálni. Bár 24 órán át nem viseltem, a tartósságával teljesen elégedett vagyok: a munkanapot tökéletesen kibírja, nem zsírosodik át, így újrapúdereznem sem kell. (Zsírosabb bőrnél azért valószínűleg újra kell púderezni.) Bár a sminkben edzés szigorúan tilos, én azért egy spinningen kipróbáltam, hogy mennyire igaz a vízállóság. Jelentem, nem folyt le az arcomról egy órás durva izzadás után és a törölközőt is csak éppen hogy, alig láthatóan fogta meg (igaz, nem dörzsöltem az arcomat, csak felitattam)! Mindezek fényében azt kell mondanom, hogy le a kalappal, nagyon jól tartja az ígéreteit ez az alapozó. Nekem marad alkalmi viseletre, de aki kifejezetten erős fedést keres, annak mindenképp javaslom kipróbálásra! Én egyébként a 3-as számú árnyalatot viselem, ami a mostani színemnél valamivel sötétebb, az 1-es vagy 2-es árnyalattal keverve lenne valószínűleg tökéletes.

Coverderm Concealer: A Coverderm Concealert a sötét szemkarikákra és bármilyen szem alatti foltra, illetve szem alatti duzzanat kisimítására ajánlják. A Coverderm Concealer magas pigment tartalmának köszönhetően hibátlan fedést ígér 24 órán át, E-vitamin és rózsakivonat tartalma ránctalanít és magas, 30-as fényvédő faktora véd a szabad gyökök ellen. Csak ásványi fényszűrőket tartalmaz. 100%-ig vízálló szélsőséges körülmények között is (sportolás, úszás szauna). Hypoallergén, minden bőrtípusra ajánlott, akár mindennapos használatra. 6 színárnyalatban érhető el, kiszerelése 6 g, ára 2.990 Ft.

coverderm_korrektor.jpg

Coverderm Concealer

Tapasztalat: Bár a hivatalos leírás szerint kifejezetten szem alá ajánlják ezt a korrektort, a bemutatón is elhangzott, illetve én is úgy gondolom, hogy oda ez elég sok, ha valakinek nincsenek igazán sötét karikái (én egyébként csak egy könnyű highlightert, az YSL Touche Eclat-t szoktam használni a szem alatti területre). Ez egy nehezebb, stiftes korrektor, ami sokkal inkább a bőrhibákra, pl. pattanásokra vagy akár tetoválásokra használható jól.  Mivel pattanásom szerencsére nem nagyon van, az anyagjegyeken jobban láthatjátok a fedőképességét. Nekem kissé megül a bőrömön, főleg a pórusokban és az apró ráncokban, de egy fiatalabb és zsírosabb bőrön szerintem jól működhet. Ebből is a 3-as számú árnyalatot próbáltam, ami nekem egy egészen picit világosabbnak tűnik, mint az alapozó színe, de eldolgozva ez már nem látszik.

Coverderm Superfection: Sokan vannak, pontosabban vagyunk, akiknek érzékeny bőrük miatt le kell mondaniuk a napozásról vagy a szoláriumozásról. Nekik készült ez a krém. A Coverderm Superfection egy olyan vízálló (úszás, sportolás közben sem kopik le) testbarnító krém, amely pillanatok alatt megszárad és természetes bronzos színt kölcsönöz. Speciális fényvisszaverő technológiája egyenletes és ragyogó bőrszínt, különleges szilikontartalma selymes érzést biztosít. Egész nap fennmarad, de szappannal és vízzel könnyen eltávolítható. Nem önbarnító hatású. A Coverderm Superfection 15-ös fényvédő faktorral rendelkezik. Hypoallergén, minden bőrtípusra használható akár a mindennapokra, akár különleges alkalmakra. 6 bronzos színárnyalatban kapható, kiszerelése 100 ml-es, ára 7.690 Ft.

coverderm_superfiction_kar.jpg

Coverderm Superfection - értelemszerűen a "felső" karomon használtam

Tapasztalat: A bemutatón csak folyékony harisnyaként emlegették ezt a terméket, és ez pontosan leírja, hogy miről is van szó. Egy nagyon szép, bronzos, enyhén fényes színt ad a bőrnek, és bár ez nem testalapozó, van valamennyi fedése is, kiegyenlíti a bőrszínt és egyszerűen szebbé teszi a textúrát. Jól hidratált bőrre kell felvinni. Én kicsit féltem tőle, hogy meg fogja fogni a ruhámat, de száradás után tényleg a helyén marad, nem kenődik, nem lesz foltos, és tényleg csak szappannal jön le. Érdemes olyan színt választani, ami azért nem 5 árnyalattal sötétebb a bőrünknél és úgy nagyon jól mutat. Mivel nekem elég világos a bőröm, a 2-es árnyalatot próbáltam ki. Azt fontos tudni, hogy ez a termék nem arcra való, oda ne használjátok.

Mit gondoltok erről a márkáról, kipróbáljátok valamelyik terméket?

A termékeket az Anthos Kft.-től kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása