Smink & Makeup

MAC áprilisi cukorka őrület

2013. április 08. Katushka

Én hamarabb láttam a májusi MAC kollekciót, mint az áprilisit és akkor picit frászt kaptam, hogy ők nem fognak előrukkolni semmilyen pasztell és cukorka őrülettel. Ez talán a kapkodásomnak is köszönhető volt. De aztán megláttam az áprilisi MAC Baking Beauties kollekciót és megnyugodott a lelkem. Totálisan beleillik abba a világa, amit én várok egy kollekciótól tavaszra. A kollekciót a sütik, a cup cake-ek és a cukorkák ihlették. Találhatóak benne pro long termékek, rúzsok, pigmentek és még sok sok más szépség. Korábban úgy tudtam, hogy ez itthon nem lesz elérhető, de mégis!!! :) májustól megtaláljátok a kollekciót az összes MAC üzletben.

MAC-Spring-2013-Baking-Beauties-Collection-Promo1.jpg

Lipstick - Rúzsok

  • Rasberry Swirl
  • Pure Decoration
  • Lavender Whip
  • Devil’s Food

MAC-Spring-2013-Baking-Beauties-Collection-Promo5.jpgMineralize Tinted Lipbalm - Színezett ajakápolók

  • Sweet Tooth
  • Baking Beauty
  • Glace’
  • Cheery Cherry

MAC-Spring-2013-Baking-Beauties-Collection-Promo4.jpg

Pro Longwear Paint Pot - Színezett szemhéjbázisok/szemhéjszínezők

  • Fancy Frosting
  • Mooncake
  • Eclair
  • Let’s Skate
  • Dangerous Cuvee

MAC-Spring-2013-Baking-Beauties-Collection-Promo8.jpgGlitter

  • Reflects Transparent Teal
  • Pink

MAC-Spring-2013-Baking-Beauties-Collection-Promo9.jpgPearmatte Face Powder - Pirosító póder

  • In For A Treat
  • Pink Buttercream

MAC-Spring-2013-Baking-Beauties-Collection-Promo3.jpgNail Lacquer - Körömlakkok

  • Blue Velvet
  • Confectionary
  • Pistachio Creme

MAC-Spring-2013-Baking-Beauties-Collection-Promo10.jpg

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása