Smink & Makeup

Teszt: Szemöldökkiemelő ceruza az elf-től

2013. április 08. Katushka

Miután mániákus lettem szemöldökügyileg, igyekszem kipróbálni az összes olyan eszközt és terméket, amit csak az utamba sodor az élet. Pár hete az Isadora szemöldökkiemelő ceruzájával kötöttünk örök hűséget. Most lehetőségem volt egy újabb gyöngyszemet kipróbálni, amiről most igen részletesen ki is fogom fejteni a véleményemet. Amiben csak tudom, a kettőt össze is fogom hasonlítani, hogy az esetleges döntést megkönnyítsem.

Tehát a most górcső alá vett termék az elf duó professzionális szemöldökceruzája. Ez a ceruza alapvetően azt a célt szolgálja, hogy a szemöldök természetes színét erősítse, így a szemöldök formáját is, illetve hogy a szemöldököt kiemeljük, tehát kettő az egyben.

Efl_Eyebrow_duo_szemöldökceruza_medium.JPG

Az egyik vége egy elég jól eltalált szín szemöldökre. Az enyém a Medium árnyalat, azaz egy teljesen átlagos sötétbarna szín. A másik vége pedig egy világos, nude szín. A ceruza két végén lévő felirat is segít az eligazodásban, de valószínűleg enélkül is menne a dolog :)

Efl_Eyebrow_duo_szemöldökceruza_medium (2).JPG

Ami nagyon nagy előny az Isadorával szemben, hogy mivel kettő az egyben, így egy ceruzán belül ott van a szemöldökszín is és a kiemelő is. Ez például utazáskor nagyon nagy könnyebbség.

Szintén nagyon dicséretes ötlet, hogy az egyik oldalon ott figyel egy elég jó minőségű hegyező is. Nekem ez azért nagyon szimpatikus, mert valamiért nekem sosincs olyan jumbo hegyezőm, ami az épp aktuális ceruzámat tudná hegyezni. Itt viszont a mérete tuti passzol, így nem kell egy negyedik hegyezőt is vennem. Ez is praktikus utazásokkor.

Efl_Eyebrow_duo_szemöldökceruza_medium (1).JPG

A ceruzák állaga teljesen kielégítő. Azért fogalmaztam így, mert a sötétbarnának nem gondolom, hogy lágynak kellene lennie, tehát ezzel maximálisan elégedett vagyok. A világos kiemelő szín viszont egy gondolatnyival keményebb, mint az Isadora esetében volt. Nem mondom, hogy nagyon kemény, mert ez nem igaz, sőt ez is nagyon jól eldolgozható, viszont ha a saját igényeimhez kellene viszonyítanom őket, akkor ebből a szempontból inkább az Isadorára voksolnék.

A színével elégedett vagyok. Szerintem az én szemöldököm elég sötét, de nem a legsötétebb, ezért nekem a Medium szín teljesen tökéletes volt. Az Ivory fele mindegyik ceruzán ugyanolyan.

Efl_Eyebrow_duo_szemöldökceruza_medium (5).JPG

Ezek a színek felvihetők ecsettel is, de szerintem felesleges, nekem teljesen jól működtek anélkül is. A világos színt úgy érdemes használni, hogy felvitel után (szemöldök alatt, belső szemzugban) az ujjbegyünkkel eldolgozzuk. Így optikailag nagyítjuk a szemet és még természetesebb lesz a szemöldök hatása.

Tartós darabról van szó, nem kenődik, simán kibírja az egész napot. Mindent egybevetve nagyon jónak tartom ezt a duót és ha döntenem kellene és persze ha az eszemre hallgatnék, akkor ezt választanám, mert a minősége teljesen jó, praktikusan lett megkomponálva és az ára kb. az Isadora ceruza fele, 1 380 forint. De ha a szívemre hallgatnék, akkor én kiemelés terén az Isadorára voksolnék, de erre logikus magyarázatot nem tudok most adni... :)

Készítettem két képet a ceruzával és nélküle, hogy szemléltetni tudjam a hatását.

Efl_Eyebrow_duo_szemöldökceruza_medium (6).JPGMondanom sem kell, hogy itt ceruza nélkül van a szemöldököm.

Efl_Eyebrow_duo_szemöldökceruza_medium (3).JPGItt a ceruzával már korrigálva van.

Azért ilyen közelségből viszonylag ritkán vizslatjuk egymás szemöldökét, ezért csináltam egy olyan képet is, amin összhatásában látszik a korrigált szemöldököm.

Efl_Eyebrow_duo_szemöldökceruza_medium (4).JPG

Remélem hasznos infókat adtam a ceruzáról és megkönnyítettem a döntést. Ezt a ceruzát és egyébként minden más elf terméket az elf kozmetika oldalán tudtok megrendelni. Egyelőre sajnos személyesen sehol sem lehet őket kipróbálni, így marad a netes rendelés.

A terméket az elf kozmetikától kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolta.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása