Smink & Makeup

Teszt: Lee Stafford hajnövekedést elősegítő kondicionáló

2013. április 11. blondiegirl

- Fodrásznál voltál?
- Nem, csak megmostam a hajam.

Ilyen és ehhez hasonló párbeszéd sokak számára ismerős lehet. Mivel én többnyire lófarkat kötök, nagyon feltűnő, ha egy hajmosás után kiengedve hagyom, és esetleg beszárítom, kivasalom vagy éppen göndörítem. A múlt héten kétszer is így mentem dolgozni, kaptam ám a bókokat, hogy milyen szép hosszú a hajam, csak így kéne hordanom és a szokásosak. De volt olyan is, ami igazán megütötte a fülemet, tudniillik, hogy milyen jó állaga van már ránézésre is. Sajnos ebben nem teljesen értek egyet, mert elég vékony szálú, de az utóbbi időben magam is észrevettem, hogy sokkal puhább és fényesebb, mint eddig.

HAIR_GROW_CON.jpg

Sok nyomozást nem igényelt, hogy melyik „kence” okozta ezt a változást: a samponom ugyanaz, a hajvégápolóm ugyanaz (vagy inkább nem is használom mostanában), a balzsamot pedig lecseréltem, hogy teszteljem LeeStafford hajnövekedést elősegítő kondicionálóját. Ajánlás szerint ritka, illetve vékonyszálú hajra való. Nem tudom, hogy az utóbbival mit tud kezdeni, valószínűleg semmit, nekem legalábbis nem lettek erősebbek a hajszálaim. Hogy gyorsabban nő-e azt is igen nehéz megmondani, érzésem szerint igen. Lehet, hogy  egy kondicionáló önmagában kevés, szerencsére a  Lee Stafford termékekről eddig csupa jót olvastam. Ha valaki kimondottan a hajnövekedés miatt választja, érdemes samponnal és pakolással együtt használni. Ígérete szerint a növényi protein alapú összetevői belülről segítik a haj növekedését. A zöldtea kivonat antioxidáns hatású, az extra fényről pedig az alma és citrom kivonat gondoskodik.

Nagyon csajos a rózsaszín design, de engem a stafford kutyus ábrája vett le a lábamról. Az illatát kimondottan kellemesnek találom, nehéz megfogalmazni, hogy mire hasonlít, elég egyedi, professzionális érzés. Miatta már elhagyom a hajvégápolót is. Szeretem, hogy praktikusan adagolható, nem kell lecsavarni a kupakot, így az nem esik le és nem gurul el a fürdőszobában. A kellemes használatról ezzel sajnos mindent elmondtam, mert a továbbiakban csak a gond van vele. A palackból igen nagy erőkifejtéssel lehet kinyomni, olyan sűrű és krémes, és ezért lehetetlen gazdaságosan felvinni a hajra. Bármennyit el tudok kenni egy egészen kis területen, ami elég bosszantó, pazarló érzés.

Csak az eredmény kárpótol, mert már pár perc után, lemosáskor érezhető a jótékony hatása: a haj puha és selymes, nem áll neki összecsomósodni. Száradás után nekem eddig is könnyen kifésülhető volt a hajam, de most szinte nem is kell fésülködni, csak a kezemmel igazítom meg és az ujjaimmal húzom át. Ez az első igazi hurrá-érzés mert nem gyötröm, töröm a vizes hajamat, csak felitatom törölközővel és hagyom megszáradni. Sosem szívesen terrorizáltam forró hajszárítóval. Formázni pedig ráérek később, mert puha és kezelhető marad. Azelőtt sosem volt ilyen selymes és egészséges. A fodrásznak, mikor rutinból azt mondom, hogy vágja le a törött hajvégeket, reklamál, hogy olyanok nincsenek. Ez végleg meggyőzött!

haj2.jpg

Kicsit drágának találom (2.790 Ft), főleg mert ahogy fentebb írtam nem gazdaságos a használata, és nehéz leszokni róla.

A terméket a Salontrendtől kaptuk kipróbálásra, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása