Smink & Makeup

Praktikus trió a szemre - Teszteltük a Paese 104-es szemhéjfestékét

2013. május 14. Katushka

Pár napja már írtam a Paese márkáról, amely nem rég vetette meg a lábát itthon a Make Up Pláza jóvoltából. Akkor is írtam, hogy nagyon szimpatikus a márka, mert egyszerű, letisztult és igen széles a termékskálájuk. Az első termék, amit tőlük próbáltam, az a szemhéjfesték trió volt, amit most meg is mutatok működés közben. 

Paese_Luxus_eyeshadow_104_teszt 5.JPG

Ez a mini paletta azért is lett hamar nagy kedvencem, mert a világ egyik legpraktikusabb összeállítása. Nagyon utálom az olyan szetteket és palettákat, amikben felesleges dolgok vannak. Egyébként ezt a feleslegességet az ecsetszettek összeállításánál utálom a legjobban. De ez most mindegy is. Olyan színek vannak benne, amikkel simán készíthetünk nappali és party sminket egyaránt.

A csomagolása meglehetősen puritán, úgyhogy ezt a terméket és úgy általában ezt a márkát nem a külleme alapján vásároljuk, sokkal inkább amiatt, ami benne van. Áttetsző fedele letekerhető, jól záródik. Szeretem az olyan sminktermékeket, amikben azonnal látom, hogy mit rejtenek.

Paese_Luxus_eyeshadow_104_teszt (6).JPG

Paese_Luxus_eyeshadow_104_teszt.JPG

A Paese Luxus Eyeshadow Trio palettában három nagyon jól összeválogatott színt találunk. Mind a három szín teljesen matt és azt tapasztaltam, hogy elég jól pigmentáltak. Az egyik egy ébenfekete szín, amit füstös smink készítésére használhatunk vagy akár tusvonal húzására is alkalmas. A szürke árnyalattal a feketét árnyalhatjuk, de önmagában is használhatjuk, például nappali smink esetében. A fehér szín pedig tökéletesen alkalmas a belső szemzugba és a szemöldökcsontra kiemelés gyanánt.

Paese_Luxus_eyeshadow_104_teszt (1).JPG

Egyáltalán nem poroz és könnyű vele dolgozni. A színek egymással nagyon jól eldolgozhatók és a satírozás ellenére minimálisan kopnak csak.

Olyan sminket készítettem vele, amit én simán viselek a hétköznapokban a munkahelyemen. Mind a három színt használtam, hogy lássátok, hogy mutatnak egymás mellett.

Paese_Luxus_eyeshadow_104_teszt (4).jpg

  • Mielőtt nekiláttam a szemsminknek, természetesen szemhéjbázissal aládolgoztam, hogy szebb és tartósabb legyen a smink.
  • A fehér színt a felső szemzugba, a mozgó szemhéj belső harmadába, illetve a szemöldökcsontra vittem fel egy lapos ecset segítségével. 
  • A szemhéjam külső részére a feketét vittem fel, szintén egy lapos ecsettel.
  • Majd fogtam egy satírozó ecsetet és azzal alaposan összedolgoztam a színeket. Először a világosabbakat dolgoztam össze, majd rámentem a feketére és azt is elsatíroztam.
  • Ezek után az egyik kedvenc pufi satírozó ecsetemmel a mélyítővonalamat árnyaltam a szürke szemfesték segítségével. Azért imádom ezt az ecsetet, mert nagyon lágyan lehet vele dolgozni és felvinni a színeket, de ha az kell, akkor építeni is nagyon jól lehet vele a színeket.
  • A felső szempillavonalamat tussal húztam ki.
  • Az alsó szempillavonalamat egy ceruzaecset segítségével és a fekete szemhéjfestékkel egy kicsit megerősítettem.

Paese_Luxus_eyeshadow_104_teszt (2).jpg

Paese_Luxus_eyeshadow_104_teszt (3).JPG

Én az ilyen sminkeket nagyon szeretem magamon, mert egy kis gyakorlással pár perc alatt el lehet készíteni, csak megfelelő eszközök (ecsetek) kellenek hozzá.

Én az ár-érték arányával maximálisan elégedett vagyok. A Make Up Plázában össz-vissz 1 000 forintba kerül, ami több, mint jó ár, tekintve hogy három szemhéjfestéket is kapunk érte és semmi felesleges szín nincs benne.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása