Smink & Makeup

Teszt: YSL MVEFC Baby Doll szempillaspirál

2013. június 05. spacegirl

Az YSL Baby Doll kollekciójáról szóló posztban már mutattam nektek az új Volume Effet Faux Cils spirált, most erről olvashattok részletesebben.

A hivatalos leírás szerint a Baby Doll spirál pengeéles, lehengerlő és modern tekintetet ígér. A kefe precíziós oldala a tökéletes és pontos formázást, illetve a tökéletes fedést és eloszlatást szolgálja, míg volumen oldala dúsítja a pillákat, ill. extrém és modern hatást biztosít - bármit jelentsen is ez. Az innovatív formula 24 órás tökéletes tartást, az intuitív kefe pedig könnyű applikációt ígér. A spirál 3-polimer kombinációja védi is a pillákat, selymes textúrája pedig egy kézmozdulattal tökéletes hatást ad.

A MVEFC Baby Doll spirál négy színben érhető el - fekete (1), barna (2), kék (3) és lila (4) -, amiből én a fekete és lila árnyalatot próbáltam ki. A lilától tartottam egy kicsit, mert - bár most ismét divatba jöttek a színes spirálok - nehezen tudtam magam elképzelni színes pillákkal. Ehhez képest az volt a tapasztalatom, hogy a lila spirál is pont olyan, mint a fekete, csak éppen van egy olyan - sajnos számomra lefényképezhetetlen - lila altónusa, ami csak a fényben látszik.

Be kell vallanom, hogy nagyon szeretem az YSL termékek csomagolását, ami alól a Baby Doll spirálok sem jelentenek kivételt. A letisztult arany csomagolást az YSL logója, illetve egy játékos "baby doll" felirat díszíti, amiből látszik, hogy ez a márka is nyitott a fiatalabb korosztályok felé.

ysl_baby_doll_spiral_fekete-2.jpg

YSL MVEFC Baby Doll - fekete (1)

A hivatalos leírások mindig ódákat tudnak zengeni az applikátorokról, én biztosan nem leszek ennyire szofisztikált. A Baby Doll spirál is tüskés applikátort kapott, amikkel a kezdeti idegenkedés után már odáig jutottam, hogy szívesebben használom őket, mint a hagyományos keféket. Ez az applikátor pont kényelmesen vékony, jól el lehet vele érni a szem sarkában is a pillákat.

ysl_baby_doll_spiral_elott-2.jpg

Előtte

ysl_baby_doll_spiral_egy_reteg-2.jpg

YSL MVEFC Baby Doll (fekete) - egy rétegben

ysl_baby_doll_spiral_ket_reteg-2.jpg

YSL MVEFC Baby Doll (fekete) - két rétegben

A hatásával nagyon elégedett vagyok, szépen ível és hosszabbít, a hétköznapokra egy rétegben is bőven elég felvinni. Egész nap a helyén marad, száradás után nem kenődik és nem mászik el.

Nem meglepően a lila spirál is pont ugyanezt tudja.

ysl_baby_doll_spiral_lila-2.jpg

YSL MVEFC Baby Doll - lila (4)

ysl_baby_doll_spiral_lila_minta-2.jpg

YSL MVEFC Baby Doll (lila) - minta: alig tűnik fel a sötétlila árnyalat

ysl_baby_doll_spiral_lila_egy_reteg-2.jpg

YSL MVEFC Baby Doll (lila) - egy rétegben

Mivel luxustermékekről van szó, az áruk is ennek megfelelően alakul, a Baby Doll spirálokat 9.200 Ft-ért lehet megvásárolni a márkát árusító parfümériákban.

A terméket a L'Orealtól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása