Smink & Makeup

Nem árt felfrissíteni a hajat

2013. június 06. Katushka

Két héttel az esküvő előtt elmentem fodrászhoz, hogy végre rendbe tegyék a hajvégeimet, mert kezdett eluralkodni a káosz a fejemen. Sajnos nagyon ritkán járok fodrászhoz. Ez leginkább azért van, mert nincs rá időm, ha meg van, akkor kevés és csak egy gyors szárításra van idő. Épp emiatt alakult ki az a helyzet, hogy az utóbbi néhány alkalommal a fodrászok alig bírták kifésülni a hajamat, annyira meg volt töredezve a vége. 

20101206gyogyuljn1.jpgNagyon háklis vagyok a hajamra, így aztán nem szívesen kísérletezem, sem a fazonnal, sem a színével, sem a fodrásszal. Viszont most kénytelen voltam fodrászt váltani, mert akihez eddig jártam vágatni, ő elköltözött Németországba, engem meg jól itt hagyott :( épp ezért szinte az összes ismerősömet végigkérdeztem, hogy ki kit ajánl, illetve hogy kik tiltólistásak. Így jutottam el végül a Cut & Cup szalonba, ami az Allee-ban van. Egy ismerősöm esküdött, hogy ott nem fogják elrontani a vágást, nem fognak 5 centi helyett 10 centit vágni a hajamból és tuti olyan lesz, amilyet szeretnék. Be is jelentkeztem a következő hét péntekre Combihoz, aki az egyik fodrászfiú a szalonban.

Elmondtam minden óhajomat, sóhajomat és megnyugtatott, hogy tényleg csak annyit fog vágni a hajamból, amennyit kell. Persze megszidott, hogy "kissé" el van hanyagolva a hajam és a lelkemre kötötte, hogy sokkal sűrűbben kell vágatni belőle. Mielőtt nekilátott a vágásnak csináltunk pár képet, hogy milyen állapotban volt a hajam.

IMAG1147_.jpg

IMAG1155_.jpgMinden a szokásos menet szerint zajlott egyébként. Először hajmosás volt. Ezt követően kaptam egy jó kis pakolást a hajamra szerkezetjavítás céljából. Azt kell mondjam, hogy ez nagyon is ráfért a hajamra. Mindezek után nekiesett Combi a hajamnak. Betartotta az ígéretét és tényleg csak annyit vágott a hajamból amennyit megbeszéltünk és fazont is váltottunk annak érdekében, hogy az esküvői kontyom jobban egyben legyen, így kevésbé lett fokozatos.

IMAG1172_.jpg

IMAG1176_.jpgNagyon vicces volt, mert amíg ott voltam ha jól emlékszem két menyasszony is bejött, hogy menyasszonyi kontyot akar ott csináltatni és egy vőlegénynek is vágták ott a haját, úgyhogy tényleg szezon van :)

Ezt az egészet azért írtam le, mert ha találok olyan szolgáltatást, amivel elégedett vagyok, akkor azt megosztom veletek, hátha Ti is épp azon vaciláltok, hogy fodrászt akartok váltani. Az árak szerintem abszolúte normálisak. Az én hosszú hajamat vágással együtt 4 700 forintért csinálták. Ez számomra nagyon jó ár, mert már voltam olyan helyen ahol 5000 ft volt csak a szárítás, bár én vagyok a balek, hogy ennyit fizettem érte...

169932_481191871903234_1517696940_o.jpgA szalon egyébként nagyon cuki, családias. Nem egy barátságtalan hodály, ami mostanában "menő". És hogy honnan a Cut & Cup név? Leginkább onnan, hogy ott a helyszínen minden vendég kap vagy egy kávét, vagy egy forrócsokit, vagy egy jó forró teát ajándékba.

905277_551104794911941_269888078_o.jpg

73297_551104578245296_142373133_n.jpg

68470_489958137693274_1860436883_n.jpg

Először egyébként azt hittem ez a fodrászat is olyan, ahova nem kell bejelentkezni, elég az utcáról beesni, de mint kiderült ez is egy ugyan olyan klasszikus fodrászat, nem pedig nagyüzemi fodrászat, ahol tucatszámra gyártják az egyforma frizurákat. Ez ilyen helyeket nagyon utálom! Szóval részemről megvan az új helyem. A hajvágásnál már csak a festéstől tartok jobban, de szerintem festetni is ide fogok menni. Ha ezen a vizsgán átmennek, akkor talán nem csak fél évente fogok fodrászhoz járni :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása