Smink & Makeup

Júniusi szépségboxom beszámoló

2013. augusztus 01. Katushka

Nem a Szépségbolt az első, aki előrukkol a beauty boxokkal. Külföldön ez már jó ideje megy, nálunk ez kicsit több, mint egy éve kezdődött. A Douglas volt az első, aki előjött ezekkel a dobozokkal, ha jól emlékszem, ők viszont óvatos duhaj módjára, nem zsákbamacskát árultak a dobozokkal. Előre lehetett tudni, hogy mit rejt majd a csomag és ez alapján mindenki eldönthette, hogy meg akarja e venni a csomagot, vagy sem. Ezután nem sokkal jött a Pixibox, amiről szintén mindig beszámolunk Nektek. Itt már sokkal inkább érvényesül a zsákbamacska elve. Előre nem lehet tudni és kiszámítani, hogy mit fog rejteni a doboz. Nagyjából minden második hónapban meg lehet vásárolni, de résen kell lenni, mert a dobozok korlátozott számban érhetők el. A harmadik versenyző, amely a legfiatalabb ebben a mezőnyben, az a Szépségbolt által kínált Szépségboxom.

15682_3.jpg

A  júniusi volt a második ilyen doboz, amit meg lehetett rendelni. Amire számíthatunk, hogy nem csak alacsonyabb árkategóriájú termékeket kapunk, hanem prémium termékeket is, össze-vissza 4 990 forintért 12 000 forint helyett, ami szerintem nagyon nem mindegy. Ezekben persze van minta is, de ebben a csomagban is 3 teljes kiszerelésű terméket kaptunk. Azért is tartom ezeket a kezdeményezéseket óriási ötletnek és lehetőségnek, mert szinte mindig olyan termékeket, mintákat kapok, amiket lehet, nem vennék le a polcról, így viszont könnyen hozzájuk jutok és a legtöbb esetben rájövök, hogy milyen jók is ezek.

A júliusi szépségboxokat már nem lehet rendelni, azok a héten érkeznek meg azokhoz, akik rendeltek belőle, de az augusztusi megrendelés már elérhető, úgyhogy az eddigi tapasztalatok alapján érdemes élni a lehetőséggel.

A júniusi csomagban pedig ezek a termékek voltak:

szepsegboxom_július (1).JPG

4711 Acqua Colonia tusfürdő vérnarancs-bazsalikom

A hivatalos leírás szerint az Acqua Colonia testápolási termékek természetes összetevőiknek köszönhetően különleges módon ápolják használójuk testét és lelkét. A frissítő tusfürdő a hidratáló majomkenyérfa kivonatban lévő magas szintű C-vitamin és kalcium tartalom által biztosítja a bőr regenerálódását és kényeztetését. Egy friss alkotás, amely az egzotikus vérnarancs és az aromás bazsalikom találkozásának köszönhető, amely napfényt hoz a mindennapokba.

szepsegboxom_július (4).JPG

A személyes véleményem annyi, hogy nagyon frissítő az illata és igen élénk. Pumpás kiszerelésű, tehát higiénikusan adagolható és könnyen szabályozható.

300 ml - Teljes kiszerelésű

Eredeti ára: 3 990 forint

Deborah Easy Sun naptej SPF 50

A hivatalos leírás szerint krémes, finoman illatosított naptej, kifejezetten a világos és érzékeny bőr védelmére. Miért hatásos? A formula „Mediterranean Sun Care” hatóanyagot tartalmaz, egy egyedülálló keverékét az öregedésgátló és bőrnyugtató kivonatoknak fügekaktusz, kapribogyó és olíva olaj származékokból, hidratáló összetevőkkel. Kíméletes a szem körüli érzékeny bőrön. Klinikailag tesztelt. Vízálló.

szepsegboxom_július (7).JPG

A személyes véleményem a termékről, hogy nagyon kellemes az illata. Engem valamiért Thaiföldre emlékeztet, ott éreztem ehhez hasonló illatot. Pillanatok alatt beszívódik a bőrbe és nem lesz utána sem a bőr, sem a kéz ragacsos. Nagyon magas a faktorszáma, így én egyáltalán nem égtem le vele, viszont egyenletesen, szépen barnultam. Pumpás kiszerelésű és közepesen széles sugarú permettel lehet vagy a tenyérbe vagy a célterületre felvinni. Azért javaslom a tenyeret, mert amikor a karomat akartam bekenni vele, akkor sajnos több cseppet is melléfújtam, mert széles sugarú volt a permet.

200 ml - Teljes kiszerelésű

Eredeti ára: 4 990 forint

Sally Hansen Complete Salon Manicure  körömlakk

A leírások szerint alapozólakk, körömerősítő és fedőlakk egyben. Segíti a körömnövekedést. Töredezésálló. Zselés lakk-hatás és gyönyörű színek jellemzik. Akár 10 napon át tart.

szepsegboxom_július (6).JPG

Ha jól láttam, akkor mindenki más színű lakkot kapott, nekem fekete jutott, amit nem is bántam, mert télen nagyon sokszor lakkozom a körmöm feketére, viszont így nyáron nincs lelkierőm még csak kipróbálni sem a fekete lakkot, de amint lesznek tapasztalataim ezzel kapcsolatban, biztosan írni fogok róla.

1 db - Teljes kiszerelésű

Eredeti ára: 2 319 forint

Gliss Kur Ultimate Volume hajregeneráló sampon

Folyékony tengeri kollagént tartalmazó formulája erősíti a hajat és regenerálja elnehezítés nélkül.

szepsegboxom_július (8).JPG

Ez egy mini kiszerelésű sampon, aminek szerintem isteni illata van. Korábban nem próbáltam Gliss Kur samponokat, de mini kiszerelése miatt ezt vittem magammal a VOLT fesztiválra és jó volt vele hajat mosni. Persze kellett utána a balzsam, de egyszeri használt után elégedett voltam vele.

50 ml-es kiszerelésű minta

Perwoll Brilliant Black mosószer

Feketeségmegújító hatásának köszönhetően a kiszürkült textíliák mosás után visszanyerhetik fekete színüket és ragyogó fényüket.

szepsegboxom_július (9).JPG

Tasakos minta, amit még nem próbáltam ki, de biztosan ki fogok, mert ha tényleg beválik, akkor veszek normális kiszerelésűt is, tekintve hogy rengeteg fekete cuccom van, amik szépen fakulnak a mosástól... :(

90 ml-es kiszerelésű minta

Helia-D Hidratáló arctisztító kendő gyógynövény kivonattal

Hatékonyan eltávolítja a vízálló sminket és szennyeződéseket. Könnyen és kíméletesen tisztítja az arcbőrt, a dekoltázst és a szemkörnyéket, pH semleges. Hatóanyagai késleltetik a bőr kiszáradását. Gyulladásgátló, hámképző és sebregeneráló hatású anyagokat tartalmaz.

szepsegboxom_július (2).JPG

Határozottan megkedveltem ezt a terméket. Szintén útitársam volt a VOLT fesztiválon. Akkor próbáltam ki először és nagyon megtetszett. Tényleg jól eltávolítja a sminket és felfrissíti az arcot, a kellemes illatáról már nem is beszélve. Én nagyon szeretek arctisztító kendőket használni, a nagy kedvencem a DM-es Balea sminklemosó kendő, de ez is meggyőzött engem. Az eredeti árát sajnos nem tudom, így nem tudom most összehasonlítani őket ebből a szempontból, de ennek is utána fogok járni hamarosan.

10 db/csomag

Ahava és AA Prestige termékminták

Ezek közül sajnos még nem próbáltam ki egyiket sem, elég sokat nem is fogok tudni, mert hogy nem az én korosztályomnak szólnak, de a kézkrém mindenképpen birizgálja a kíváncsiságomat.

Ahava ásványi kézkrém, 20 ml

szepsegboxom_július (3).JPG

AA Prestige Golden Age komplex lifting hatású nappali arckrém 60+, 2 ml
AA Prestige Pro-DNA MULTI-DNS megújító éjszakai arckrém, 2 ml
AA Prestige Morpho Creator nappali arckrém 50+, 2 ml
AA Sensitive Nature Spa Tőzegáfonya – revitalizáló testápoló vaj, 5 ml
AA Prestige Serum Multi Corrector, 2 ml

szepsegboxom_július (20).JPG

AA Age Technology Active Lifting 50+ szemkörnyékápoló krém, 1.5 ml
AA Age Technology Active Lifting 50+ nappali arckrém, 1.5 ml
AA Age Technology Golden Therapy 60+ arckrém, 1.5 ml
AA Age Technology Golden Therapy 60+ szem és száj kontúr krém, 1.5 ml
AA Age Technology Multi Regeneration 40+ nappali arckrém, 1.5 ml
AA Age Technology Multi Regeneration 40+ szemkörnyékápoló krém, 1.5 ml

szepsegboxom_július (11).JPG

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása