Smink & Makeup

Teszteltük az új AVON Mega Effects szempillaspirált

2013. augusztus 08. Katushka

Amikor először láttam képeket erről a szempillaspirálról, elképzelni sem tudtam, hogy milyen lehet használni. Nagyon kíváncsivá tett, ezért reménykedtem benne, hogy majd lesz lehetőségem kipróbálni. Hála az égnek két hete meg is érkezett hozzám és azon nyomban még az irodában kipróbáltam a szememen :) nem bírtam várni... Annyit előre mondhatok, hogy egyáltalán nem szokványos szempillaspirálról van szó.

Avon mega effect szempillaspirál teszt (20).JPG

Amikor kibontottam, egy kupakos műanyag tok volt előttem. Leszedtem a védőkupakot és egy pálcikás fagyi jutott eszembe. A "pálcika" része több fokozatban is hajlítható, így mindenki kedvére be tudja állítani, hogy olyan szögben álljon a spirál feje, hogy az a lehető legkényelmesebb legyen. 

rswGDx.gifanotherside-of-me.com

A fekete tok, amiben benne van a spirál maga, egyébként egy puhább anyag. Szerintem azért, hogy jobban rá lehessen nyomkodni a festéket a kefére. Magát a szempillaspirál fejet szerintem kicsit nehéz kihúzni a tokból. Többször is használtam már, de nem lett könnyebb, ezért feltételezem, hogy direkt van így. Az biztos, hogy a felesleges festék nagy részét ez a lehúzó szépen leszedi.

Avon mega effect szempillaspirál teszt.JPG

A kefe épp úgy néz ki, mint egy festő teddy henger :) nagyon jópofa, bár az első 1-2 használat meglehetősen fura volt. Elsőre olyan szépen összekentem az alsó szemhéjamat, hogy azt öröm volt nézni :) Meg kell szokni, hogy így tartjuk a spirált. A kefe nagyon dúsnak hat, apróbb hosszabb és rövidebb szálak állnak ki belőle. A kefe enyhén ívelt, így jól lehet követni vele a szempillasor vonalát.

dsc_8258.jpg

De hogy arról is ejtsek pár szót, hogy miként funkcionál ez a termék, nézzük mit is tud. Tehát a szokatlan felvitelt leszámítva nekem nagyon tetszett a végeredmény. Jól befesti a szálakat a tövüktől a hegyükig. A belső szempillákat is jól el lehet érni vele. Azt tapasztaltam, hogy egy réteg is elég, a második réteg már nem adott hozzá olyan sokat. Nem lettek tőle csomósak a pilláim, viszont szépen meghosszabbította őket és erős, ébenfekete színt kaptak. Nem lettek tőle szuperhosszúak a pilláim, de ezért van különbség spirállal és spirál nélkül. Tapintásra a pilláimon a festék kicsit megkeményedett, de nem éreztem úgy, hogy ez kényelmetlen lett volna.

Avon mega effect szempillaspirál teszt (21).JPGAvon mega effect szempillaspirál teszt (22).JPG

Eltávolítani viszont nem volt egyszerű. Nem vízálló sminklemosóval estem neki először és bizony szépen fennmaradt a szempilláimon a festék. Vízálló lemosóval viszont nagyon szépen lejött. Nekem az egész napot simán kibírta, még úgy is, hogy 50 fok volt odakint.

Összességében elégedett vagyok a termékkel, a kezdeti nehézségeket leszámítva, de az is lehet, hogy csak én vagyok béna :) Az ára 3 100 forint, ami szerintem sok ahhoz képest, amennyibe az AVON spirálok kerülni szoktak, de most bevezető áron lesz 1 699 forintért, úgyhogy érdemes lehet lecsapni rá.

Nekem mindenesetre bejött ez a spirál, szerintem érdemes vele egy próbát tenni.

A terméket az AVON-tól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolta.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása