Smink & Makeup

Teszteltük az AVON újdonságát: Ultra Colour Lip Crayon

2013. szeptember 11. Katushka

Az Avon egyik újdonsága, az Ultra Colour Lip Crayon ceruza igencsak felkeltette az érdeklődésemet, mikor a nemrég megrendezett sajtótájékoztatón Gajárszki-Mészáros Délia, az Avon magyarországi sminkmestere erről beszélt. Korábban hasonlót már próbáltam a Clinique-től (Chubby Stick) és kíváncsi voltam, hogy mit tud ez a Chubby-nál egyébként jóval olcsóbb darab.

batom-em-lápis-ultra-color-avon.jpg

Az ígéretek szerint nemcsak nagyon pigmentált maga a termék, de fokozottan hidratálja is az ajkakat. Természetesen kiemelték a tartósságát is, úgyhogy joggal csigázta fel a kíváncsiságomat.

Első ránézésre tényleg nagyon hasonlít a Clinique-es tesójára. Mind a kettő dundi, vastag hegyű rúzsceruza, de talán az AVON-os picit kecsesebbnek tűnik, a hegye formája miatt, de ez igazából nem befolyásol semmit. Mind a kettőből ugyanúgy lehet kinyerni a rúzst, vagyis, hogy a végén lévő tekerentyűt tekergetve bújik ki a házából a rúzs.

Avon_ultra lip crayon.jpg

Dália egy nagyon hasznos tanácsot adott nekünk a találkozón. Biztos voltatok már Ti is úgy, hogy nekiestetek egy ilyen ceruzának hegyezővel, aztán csodálkoztatok, hogy a műanyag borítást miért viszi olyan nehezen - közben persze csak újra hegyes rúzsceruzát szerettetek volna kapni. Én vállalom, egyszer már próbálkoztam vele régen :D Nos, erre szolgál a ceruza végén lévő tekerő, de ettől még nem lesz hegyesebb a rúzs. Attól viszont igen, ha kitekerünk egy nagyobb részt a rúzsból, fél-egy órára betesszük a fagyasztóba, ahol kicsit megkeményedik és utána már bátran hegyezhetjük megfelelő méretű hegyezővel. Azért javasolt a fagyasztós módszer, mert ha puha a hegy, akkor a hét szentség is rúzsos lesz és csupa maszat, amitől idegrohamot lehet kapni, plusz még a rúzst is pazaroljuk ezáltal. Viszont ha fagyosabb picit, akkor sokkal könnyebb vele bánni. A rúzs kupakja egyébként egészen jól a helyén marad, de azért nem javasolnám csak úgy magában behajítani a táskába, viszont egy kisebb neszeszerben tuti nem csúszik le a kupak róla. 

Avon lip crayon teszt (2).JPG

A pigmentáltságával elégedett voltam, elég volt egyszer átmenni a számon. Mivel még volt hegye a ceruzának, így a szájkontúrnál is nagyon szépen tudtam haladni, nem mentem ki a vonalból. Azért is jó, mert ez a termék szájkontúrceruza és rúzs is egyben. A Chubby Stick után egy krémesebb állagú rúzsra számítottam, de nem volt az. Tényleg félúton van a ceruza és a rúzs között. Mondjuk az is igaz, hogy szerintem a Chubby-k kevésbé pigmentáltak, azok inkább szájfény ceruzák, mint rúzsceruzák. Szóval tényleg hatékonyan lehet vele dolgozni. Először, mivel nem volt olyan krémes érzetem, azt hittem, hogy ki fogja szárítani a számat és első pillanatban ezt is éreztem, de utána mintha beindult volna a mechanika és már nem volt száraz érzete a számnak, így aztán megnyugodtam.

Avon lip crayon teszt.JPG

Tartóssága tényleg elég jó, kibírta az evés-ivást. Persze picit azért kopott, de ez nem volt számottevő, mert a színhatás megmaradt. Pár órával felvitel után, felfrissítés nélkül azért elkezdett beülni a szájredőkbe, de igazából kevés olyan rúzzsal találkoztam, ami ne így tett volna, bármennyire is hidratált volt a szám - de az is lehet, hogy ez alkatfüggő.

A rúzs finish-e inkább matt, de találtam benne apró kis csillámdarabokat, melyek nagyon szépen feldobták a hatását, de egyáltalán nem volt hivalkodó. A szín élénk korall, már-már neonos hatású, de mégis viselhető akár munkába is. Ha jobban szeretitek a fényesebb hatást, érdemes feldobni egy kis színtelen szájfénnyel.

Avon lip crayon teszt (3).JPG

Mindent egybevetve elégedett vagyok a termékkel és üdvözlöm, hogy olcsóbb, mint a Clinique-es tesója :)

A terméket az AVON-tól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolta! 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása