Smink & Makeup

Mellesleg ilyen volt az idei Emmy vörös szőnyeges felvonulás

2013. szeptember 26. Katushka

Most ez a poszt tőlem picit szokatlan lehet, mert egyébként nem szoktam fennakadni az ilyen témákon, de most annyira összegyűltek a mellüket így vagy úgy mutogató hölgyek a vörös szőnyegen, hogy nem tudtam elmenni mellettük szó nélkül. Persze azért a sminkjüket is szemügyre vettem, így nemcsak az esetleges negatív véleményemet olvashatjátok a posztban, hanem hasznos tanácsokat is kaphattok. :)  

Kerry Washington esetében annyira nem kirívó szerintem a dekoltázs. Igaz, a mellrészt ékesíti némi csipke, de ez még nem olyan ízléstelen, mint majd némelyik későbbi hölgy esetében. A sminkje abszolút hibátlan szerintem. A lilás füstös szemsminkje telitalálat volt (Hourglass Visionaire Eyeshadow Duo). A belső szemzugba és az alsó szempillavonalba egy világosabb, padlizsános színt vittek fel, ezzel is lágyították a hatást. Ezt egy természetesebb hatású műszempillával dobták fel (Ardell Natural Lashes 110), ajkaira pedig egy szintén nagyon természetes hatású szájfény került (Hourglass Extreme Sheen Lip Gloss in Truth).

Kerry-Washington.jpg

Claire Danes már sokkal bevállalósabb volt, amit azért szerintem nem kellett volna, de lehet, hogy én vagyok túl konzervatív. A ruhájából konkrétan kint volt a fél melle. A haja bájos volt, a sminkje viszont szerintem egy picit unalmas. Világos mozgórész, vékony tusvonal és narancsos-pirosas rúzs. Nekem az egész összhatás olyan fakónak tűnik.

Claire-Danes.jpg

Kate Mara ruhája némileg áttetsző volt, főleg azokon a részeken, ahol a csipke nem takart belőle szinte semmit. A haja viszont szerintem vagány lett. Most egyébként is szinte minden kifutón megjelenik ez a nedves hatású, zselézett haj megoldás. A szemsminkje nagyon tetszik, mivel imádom a barnás füstös sminkeket, de szerintem egy kicsit élénkebb szájfényt elbírt volna Kate, mert így az ő összhatása is halovány maradt.

Kate-Mara_1.jpg

Julianne Hough haja nagyon bájosra sikerült és a sminkje is kifinomult, ezüstös, füstös. A ruhája viszont szerintem förtelem. Mintha egy pánt nélküli melltartóra és Bridget Jones bugyira rávett volna egy áttetsző klepetyust... Szerintem egyáltalán nem illik az ennyire áttetsző, mell-leszorítós ruha egy ilyen eseményre. 

Julianne-Hough_2.jpg

January Jones szintén a mell-leszorításra esküszik ezek szerint, de én úgy gondolom, hogy ez nem a legjobb taktika. Ha pici melle van is valakinek, azt akkor is szépen ki lehet emelni vagy optikailag picit fel lehet turbózni, de ez a "deszkásítás" nagyon nem jó megoldás. A szemsmink pedig... nem is tudom, mit is mondjak rá. Talán a lehető legrosszabb választás volt. Túlvilágosított belső szemzug és rózsaszín árnyalat az alsó szempilla vonalában. Pont úgy néz ki szerintem, mint aki kisírta a szemét. Én egy ennyire halvány színű ruhához egy picit élettel telibb sminket csináltattam volna. Chanel ide vagy oda, ez nálam most nagyon nem nyert. 

January-Jones-In-Givenchy-2013-Emmy-Awards.jpg

Rose Byrne szintén Chanel sminket kapott - több sikerrel, mint January Jones. A mozgó részen a Quadra Eye Shadow in Eclosion sötétebbik árnyalatát használta a sminkes és ezt mosta össze a belső szemzugba felvitt, halvány, barackos árnyalattal. A mélyítő vonalba pedig matt barna színt használt, ezzel lágyítva az összehatást. Ajkaira a Rouge Coco Hydrating Crème Lip Colour in Byzantin árnylatot vitte fel, de csak nagyon vékony rétegben, ezzel élettelivé tette a sminket. A ruha nagyon szép volt, de nekem erősen 90-es éveket idézi a hasvillantós megoldásával, bár ha ilyen alakom lenne, akkor lehet én se nagyon takargatnám a hasam :) 

Rose-Byrne_1.jpg

Megmondom az igazat, Lena Dunhamről eddig még nem igen hallottam, de az Emmy-s megjelenése alapján nem is bánom. A ruha sem volt a legjobb választás szerintem, sem fazonban, sem színben, de ez a smink épp úgy néz ki szerintem, mintha egy kezdő sminkes készítette volna. Jó alaposan besatírozta a zöld színt a belső szemzug felé, ami cseppet sem volt előnyös megoldás.  

Lena-Dunham-In-Prada-2013-Emmy-Awards.jpg

Elnézést, ha a megszokottnál kicsit csípősebben fogalmaztam volna, de ezekről a sminkekről és ruhákról sajnos túl sok jót nem tudtam elmondani...

Nektek mi a véleményetek a fenti képekről?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása