Smink & Makeup

Clarins Be Long Mascara teszt

2013. október 15. Katushka

Eddig nem sok Clarins terméket próbáltam ki, de amit kipróbáltam, azokat nagyon szeretem. Az egyik ilyen termék az új tavaszi kollekció berkeiben bemutatott Be Long Mascara. Ez a spirál amiért felkeltette az érdeklődésemet, az a viszonylag kisebb keféje. Ez talán azért is van, mert jómagam valamiért nehezebben kezelem a nagy keféjű spirálokat.

1186350_626619114049889_1513810070_n.jpgAz ígéretek szerint egyedi kialakítású rugalmas polimer keféje segítségével mindössze egyetlen felvitellel látványosan hosszabb és csodásan formázott szempillákat eredményez. Azonban még a legfantasztikusabb újítás is csak akkor ér valamit, ha egyben tartós hatást is garantál… Ezért fejlesztette tovább a Clarins Laboratories a Be Long Mascara formuláját és adta hozzá azt a rendkívül innovatív komplexet, amely erősíti a szempillákat és egyben biztosítja, hogy napról napra növekedjenek. Lássuk, hogy ebből mi jött össze.

A szempillaspirál tokja nálam tízből tízes. Nagyon szép és elegáns matt, arany színű tokja van. A Clarins márkára jellemző szögletes forma itt is megjelenik és a kupakon itt is megjelenik a kis benyomott "C" betű. Nem tudom miért vonzódon ennyire a matt hatású kiszerelésekhez, de azok a termékek, amiknek matt a tokja, nálam már szinte biztos, hogy nyert :) Jól záródik a tok.

A kefe, ahogy azt már korábban is írtam, a szokásosnál kisebb, tehát szerintem könnyebb vele manőverezni a belső szemzugban is. Igaz, hogy mivel kicsi a kefe, ezért egyszerre kevesebb pillát lehet vele befesteni, de inkább ez legyen, mint hogy összefessük mondjuk a szemhéjunkat. Ritka alkalmak egyike, hogy az alsó szempilláimat is be tudtam könnyen festeni, mert egyébként nem szoktam a nagy kefék miatt. A festékanyag nagyon lágy, így nagyon könnyű a felvitele.  

DSC01743.JPG
Ahogy azt szintén írtam korábban a kefe speciális kialakítású, viszonylag sűrűbb a keféje, így nagyon szépen szétválasztja a pillákat. Azt tapasztaltam, hogy nem csak hogy hosszabbá teszi a pillákat, de határozottan íveltebbé is tette a pilláimat. Az is érdekes volt számomra, hogy a kefe és a szár csatlakozásánál igen rugalmas az anyag, így jól alkalmazkodik a szemformákhoz.

A festékanyag tartós, de nem lemoshatatlan. Nem kellett hozzá nekem vízálló sminklemosó, hogy eltávolítsam.

Felvitelkor azt tapasztaltam, hogy egy rétegben is nagyon szépen fed és dolgozik, de kipróbáltam két rétegben is. Nem mondom, hogy nem volt semmi értelme, de nem tapasztaltam olyan mértékű hozzáadott értéket, így bőven elég egy réteg is, de így legalább nem pazaroljuk az anyagot :)

Clarins_Be Long Mascara teszt.jpg

Clarins_Be Long Mascara teszt_2_1.jpg

A terméket a Clarintől kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolta. 

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása