Smink & Makeup

Teszt: Maybelline Master Smoky szemceruza [PÁLYÁZAT]

2013. október 18. makeupadmin

Ez a bejegyzés a Maybelline vendégposzt pályázatunk keretében született. Szerzője Méregmosi.

meregmosi_1.jpgKedves Olvasók, én most a kedvenc termékemet szeretném Nektek bemutatni, a Maybelline Master Smoky szemceruzát.

Ezzel a termékkel először 2012 nyarán találkoztam, ígérete szerint két lépésben kialakítható vele a füstös tekintet. Egyébként ez a két lépés kis ábrákkal a ceruza oldalán is szerepel.

A ceruza kivitelezése egyszerű és egyben praktikus, kis pufók ceruza egyik végén a festékkel, másik végén pedig egy csepp formájú satírozó szivaccsal, és a két végét egy-egy műanyag kupakkal lehet lezárni.

A Master Smoky ceruza nálunk négy színben érhető el: kék, lila, barna és fekete.

meregmosi2.jpg

Ezek közül a barnát, a Smoky Chocolate fantázianévvel ellátott ceruzát használom. Ezt a színt én pont azért szeretem, mert nem teljesen fekete, hanem a színét inkább egy jó minőségű étcsokoládéhoz tudnám hasonlítani, szivaccsal elsatírozva pedig ez a szín csak enyhül. Emlékszem, amikor megvettem, egy olyan festékre és ezzel együtt egy olyan színre vágytam, amivel - persze megfelelő mennyiségben és vastagságban használva - egy könnyed nappali sminket és egy esti sminket is egyaránt el lehet elkészíteni.

Szerencsémre én pont ezt kaptam a Master Smoky ceruzától.

Larion Oscar, a Maybelline sminkmestere a következő lépéseket ajánlja a szemceruza használatához:

A kifutók titokzatos világában nélkülözhetetlen a füstös szem, mely rabul ejt mindenkit. Ha itt a bulizás ideje, akkor Master Smoky ceruza. Kontúrozd alul felül a szemet vastagon, majd a ceruza szivacsos felével satírozd el a széleket és máris kész. Misztikusabb hatás eléréséhez emeljük ki a vízvonalat is.

De lássuk a ceruzát használat közben:

meregmosi3.jpg

Mint láthatjátok, nagyon szép matt füstös színe van.

Ezt a végtelenül egyszerű sminket készítettem el a ceruzával:

meregmosi4.jpg

Ha a teszt alapján megtetszett Nektek a Maybelline Master Smoky szemceruza, akkor a Maybelline termékeket forgalmazó drogériákban 2.499 forintért hozzájuthattok.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása