Smink & Makeup

Programajánló és élménybeszámoló - Sister Act koncert a Tóth lányokkal

2013. október 30. Katushka

Két hónappal ezelőtt az egyik ismerősünk ajánlotta ezt a programot, amire mindannyian azonnal igent mondtunk. Ez a program a Tóth lányok közös koncertje volt, a Sister Act. Meg kell mondanom az igazat,  hogy abszolút elismertem régebben is mind a két énekesnő tehetségét, de ez a koncert volt az, ami igazán megpecsételte a „közös” életünket. Heten foglaltunk jegyet és asztalt is az Orfeumba, ahol már rendszeres előadásnak számított ez a program. Mi a negyedik ilyen előadáson voltunk, így már érezhető volt az összeszokottság az énekesnők és a zenészek között.

1383445_721000441261376_46305225_n.jpgEzen a képen pont minket fényképeztek :) ha ezt tudom, akkor biztos nem borulok rá ennyire a csokis browniemra :P

Nem tudom, hogy ki járt korábban már az Orfeumban, de erről a helyről annyit érdemes tudni, hogy szerintem az egyik legigényesebb és legjobb koncerthelyszín Budapesten. Klasszikus megjelenése, kedves személyzete csak hozzátett a koncertélményhez. Asztalt is nagyon szuper helyre tudtunk foglalni, a színpaddal szemben, pár méterre az előadóktól, tehát igazán meghitt, emberközeli volt az egész. Már akkor is teltház volt, mert minden asztalnál ültek és még a bárpultnál is álltak. A pincérek folyamatosan sürögtek, forogtak, vették fel a rendeléseket, hozták, vitték az italokat és az ételeket.

63694_721002197927867_2090930235_n.jpg

A koncert 9 órára volt hirdetve, de várható volt, hogy később kezdődik majd csak el. Így is lett. Fél 10 körül indult a koncert. Mind a két lány felállt a színpadra, felkonferálták az első dalukat és a legjobb értelemben, elszabadult  a pokol. Nem hittem el :) külön-külön is elképesztőek, de ketten együtt egyszerűen hihetetlenek, pedig nem rajongtam értük különösebben. Írhatnám még a különféle jelzőket, hogy fantasztikus, elemi erő, magával ragadó stb., de szerintem addig igazán senki sem tudja elképzelni, amíg a saját két fülével nem hallja őket. :)

397500_721002754594478_1965269640_n.jpgAz előadók ennyire közel vannak a közönséghez

Együtt is és külön külön is énekelnek az este folyamán, mely két részből áll. Mind a kettőben vannak érzelmes és pörgősebb dalok is, de igazából a második blokk az, ami igazán bulis és táncolós. Ami számomra hihetetlen volt, hogy pl. Tóth Gabi úgy énekelte el Prince Purple Rain című dalát, hogy abban a pillanatban, azt hittem, hogy jobb mint az eredeti előadás, pedig igazán nagy Prince rajongó vagyok. Akkora átélés volt benne, hogy teljesen magával ragadott. Voltak olyanok a társaságban, akik azt mondták, hogy Gabi előadása kicsit túlzás, túlmozgott, de szerintem nem volt az. Ő ilyen és épp ettől árad belőle ilyen elemi erő (attól függetlenül, hogy nem ismerem őt). Vera nála visszafogottabb, de a hangja neki is elképesztő. Érezhető volt, hogy mind a ketten más-más stílust képviselnek, de mégis sok közös van bennük és nagyon jól megfér mindez egymás mellett. Nagyon jól van összeállítva a dallista és a zenekar pedig elképesztően profi.

1393332_721000434594710_874733992_n.jpgHát persze, hogy voltak X-Faktorosok is :)

Ragozhatnám tovább tényleg, hogy milyen volt az előadás, de ezt szerintem mindenkinek látni kéne egyszer. Lehet, elég annyi is, hogy az első koncert végén bemondták a lányok, hogy mikor lesz a következő előadás és én másnap már foglaltam is rá a jegyeket :) a barátaimmal mentem ismét, viszont most mindenki hozta az anyukáját, mert ezt nekik is látniuk kellett. Ez az előadás volt tegnap előtt. Jah... és kiderült, hogy olyan nagy volt az érdeklődés, hogy dupláznak, így másnap is lenyomják ezt a bulit :)

1376376_10202579740717351_1447830191_n.jpgAnyukámmal és a nővéremmel :)

Mindent egybevetve, legszívesebben az összes ilyen előadásukra elmennék, mert annyira feltölt maga a zene, az ének és a helyszín varázsa együtt, hogy ezt receptre kéne adni. Sajnos a következő koncert időpontjában, novemberben nem leszek itthon, de az azt követőre tuti el fogok megint menni :)

1380200_721000621261358_114828163_n.jpg

A helyszín egyébként ár ügyleg kicsit borsos szerintem, de a jegy ár az teljesen vállalható, a legjobb helyekre 3 500 forint volt. 

Igaz, hogy nem sminkes poszt volt, de mivel ennyire magával ragadott, ezért szerettem volna ezt az élményt veletek is megosztani, habár csak írásban tudom, de tényleg, aki kedveli őket és teheti, menjen el egyszer a közös koncertjükre. Nem fogja megbánni :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása