Smink & Makeup

Nyereményjáték! Nyerj kényeztető Guinot arckezelést

2013. november 04. Katushka

Aki régi olvasónk, az valószínűleg emlékszik, hogy tavasszal felfedeztem egy szuper kozmetikát, ahol Guinot termékekkel dolgoznak. Persze a Guinot termékek is szuperek, de egyáltalán nem mindegy, hogy azokkal hogy bánik a kozmetikus. Korábban mindig úgy jártam, hogy mikor elmentem arctisztításra egy kozmetikushoz, a nyomkodás után olyan volt a fejem mint egy pizza. Tele volt piros pöttyökkel, még egy-két nappal a kezelés után is. Nem voltam túl szép látvány... Amiért beleszerettem ebbe a kezeléstípusba, az az volt, hogy arckezelés után technikailag semmi sem látszott abból a nyomkodásból, ami történt, csakis annyi, hogy a bőröm megtisztult. Ezért is ajánlottam Nektek, hogy próbáljátok ki, mert mint kiderült, ezzel a problémával nemcsak én találkoztam pályafutásom alatt. 

Blog1_1.jpg

Most itt van a lehetőség, hogy néhány szerencsés kipróbálja a Richter Szépségszalon kozmetikáján belül nyújtott kezeléseket. A játékra jelentkező és helyesen válaszolók közül négy nyertest sorsolunk ki. A nyeremények a következők:

  1. 1 darab 20 000 forint értékben felhasználható kezeléscsomag
  2. 1 darab 10 000 forint értékben felhasználható kezeléscsomag  
  3. 1 darab 5 000 forint értékben felhasználható kezeléscsomag  
  4. 1 darab 5 000 forint értékben felhasználható kezeléscsomag 

Én tuti, hogy az arctisztításra használnám fel a nyereményemet, de ha valaki szeretné kipróbálni a fiatalító/ ránctalanító kezelést, akkor akár majd arra is beválthatja a nyereményét. :)

A nyeremény értéke készpénzre nem váltható át, csakis a kozmetikában nyújtott kezelésekre használható fel! A nyereményeket 2014. március 9-ig lehet felhasználni.

Nem is kell mást tennetek, mint hogy válaszolni egy egyszerű kérdésre és like-olni a Richter Szépségszalon és a Makeup blog Facebook oldalát.

A kérdés megválaszolásához segítségért kattintsatok erre a linkre, amiben részletesen írok a kezelés menetéről. Ebben megtalálható a válasz is!

Meddig tart a játék?

A játék most indul és 2013. november 11. éjfélig tart.

Hogyan juthatsz a nyereményhez?

A nyertesek nevét leadjuk a Richter Szépségszalonba, és őket emailben fogunk értesíteni november 11-én. A nyerteseknek november 14-ig vissza kell jelezniük emailben, hogy megkapták az értesítést. Ha a nyertes nem jelentkezik a megadott időpontig, akkor új sorsolásra kerül sor, amelynek során hasonlóan járunk el.  A játékot nem a Facebook szervezi. A játékra jelentkezők felkerülnek a Richter Szépségszalon hírlevél listájára. Egy személy egy érvényes nevezést adhat le.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása