Smink & Makeup

Sminkek szalagavatóra

2013. november 04. Katushka

Hát igen! Jó esetben minden lánynak van szalagavatója és nem igen találkoztam még olyan lánnyal, aki ne szeretett volna tündökölni. Emlékszem én is már napokkal előtte elkezdtem a készülődést :) Fodrász, hajfestés, manikűr, smink. Minden ami kell.

Fotor110421168.pngÉn annak idején :) 8 évvel ezelőtt.

Az hogy frizurának milyet választunk az igen változó. Van aki kibontott, esetenként hullámos hajat csináltat és sokan feltűzött frizurát csináltatnak. Én az utóbbi táborba tartoztam :) Sminknek klasszikus satírozott, sötét füstös sminket csináltattam. Akkor még nem tudtam úgy sminkelni mint most.

szalagavató smink 2.pngMost viszont szeretném felajánlani sminkes szolgáltatásaimat azoknak a lányoknak, akik szeretnének csodaszép sminkben ragyogni életük egyik legfontosabb estéjén, mert szerintem ez az este igenis fontos. Szeretettel várom mindenkinek a megkeresését, akár egyénileg, akár úgyis, hogy többen jelentkeztek. Nagyon szívesen megyek akár házhoz és a szalagavató helyszínére is.

szalagavató smink.png

Árak:

  • Szalagavatós smink 1 fő részére: 6 500 forint/fő, ajándék soros szempillával
  • Szalagavatós smink 2 fő részére: 5 900 forint/fő, ajándék soros szempillával
  • Szalagavatós smink 3 vagy több fő részére: 5 500 forint/fő
  • Kiszállási díj helyszíntől függően, egyeztetés alapján

Elérhetőségeim: makeup.katalinballa@gmail.com

Forduljatok hozzám bizalommal! :) Biztosan nem fogtok csalódni!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása