Smink & Makeup

Vendégposzt: Maybelline Colorama 120

2013. november 20. makeupadmin

Ezt a posztot nem mi írtuk. Szerzője egy kedves olvasónk, Judittt.

Már nyár eleje óta szerettem volna egy smaragdszínű körömlakkot, de valamiért mindig halogattam. Végül végignéztem az egyik drogéria összes lakkját, és kiválasztottam a legszebbet, ez volt a 120-as Colorama. Kicsit világosabb smaragd, és teljesen csillámmentes.

maybelline_colorama_lakk.JPG

A csomagolás:

Hengeres üveg, csillogó fekete műanyag kupakkal, ami erősen záródik, és szerencsére nem gyűjti az ujjlenyomatokat. Minden felirat matricázva van a csomagolásra: a márkanév és a magyar nyelvű tájékoztató a kupakra, a minden más információ az üveg oldalára. Összességében masszív, praktikus és egyszerű formájának köszönhetően kis helyet foglal.

A felvitel:

Az ecset közepesen vastag, hengeres, ami a felvitel során szépen szétterül. Számomra nagyon kényelmes volt a használata. A lakk erősen pigmentált, és az állaga picit sűrűbb, így egy rétegben is tökéletesen fed. Nagy öröm ez az olyan türelmetlen lakkozóknak, mint én. :) Ráadásul gyorsan is szárad.

maybelline_colorama_lakk_minta.JPG

Tartósság:

Egyetlen szépséghibája a tartóssága: az egyik körmömről már a felkenés után néhány órával lepattant egy kis darab, két nap elteltével pedig már látható a kopás a körmök végein, normál igénybevétel mellett. Én alaplakkot használtam hozzá, de fedőlakkot nem; valószínűleg az segítene egy kicsit.

Összességében egy jó ár/érték arányú lakknak tartom, és főleg azoknak ajánlom, akik szeretik sűrűn váltogatni a körmeik színét. 7 ml, én 699 Ft-ért vettem.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása