Smink & Makeup

Vendégposzt: Életem legcsodálatosabb fürdése

2013. december 06. makeupadmin

Ezt a posztot nem mi írtuk, hanem egy kedves olvasónk, Malena.

Tegnap kaptam tesztelni egy fürdőgolyót és egy (illetve egy csomagolásban kettő van) varázsbab kapszulát. Gondoltam, kicsit feldobom a 3 és 5 éves kislányom esti kötelező körét, a fürdetést.

Nagyon várták, mert tudták, hogy valami meglepit hoztam. Először mikor a vízbe dobtuk a varázsbabokat (minél melegebb a víz, annál gyorsabban oldódik ki a figura), mozdulatlanul várták mi fog történni, majd amikor kikeltek a babokból a szivacs-alapanyagú ellenben mesevilágot idéző figurák (nekünk történetesen egy hintó, egy paripa egy korona és egy rózsacsokor), már ment a dulakodás, hogy hogyan rakják ki őket.

Aztán jött az igazi „magic”, amikor a vízbe dobtam a fürdőgolyót, és az pezsegve, habozva rózsaszínre festette a kád vizét. Teljes volt a sikonya-áradat, plusz, még a végén egy kis elefánt is előtűnt a pezsgőgömb belsejéből.

Kicsit aggódtam, hogy ez a rózsaszín lé egyrészt nem üti-e ki a lányok bőrét, másrészt a kádat jó lesz kisúrolni utána…nos, semmi ilyesmi nem történt, lefürdettem őket normálisan, majd mikor leengedtem a vizet, a rózsaszín szín is lekúszott a lefolyóba.

A legnehezebb az volt, hogy nem igazán akartak kiszállni, és a nagyobbik kislányom közölte: „Anya, ez volt életem legeslegcsodálatosabb fürdése. Holnap is hozol ilyet?” :)

Vigyázat: gyors esti fürdéshez nem javasolt!

A terméket a The Bean People-tól kaptuk tesztelésre.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása