Smink & Makeup

Teszt: BareFaced Beauty ásványi pirosító (Athena) és szemfesték (Gold)

2014. január 03. spacegirl

BareFaced Beauty egy angol ásványi sminkmárka, amelyet Nadine Anderson alapított 2005-ben. A termékek 100%-ban természetes anyagokból állnak, így nem tartalmaznak alkoholt, vegyi anyagokat, parabént, valamint illatanyagot. Természetesen nem tesztelik őket állatokon. A termékskála egészen széles: alapozó, púder, bronzosító, pirosító, highlighter, szemfesték és szájfény egyaránt található a kínálatban, és azt ígérik, hogy hamarosan rúzzsal és szempillaspirállal is jelentkeznek.

Én két terméket próbáltam ki tőlük, egy ásványi pirosítót Athena árnyalatban, illetve egy szemfestéket Gold árnyalatban. A pirosítóhoz az egyik Pixiboxban jutottam hozzá, a szemfestéket pedig a BareFaced Beauty Magyarországtól kaptam tesztelésre.

barefaced_beauty_pirosito.jpg

BareFaced Beauty Mineral Blush - Athena

barefaced_beauty_szemfestek.jpg

BareFaced Beauty Mineral Eyeshadow - Gold

Mind a két termék a szokásos ásványi sminkes tégelyben érkezik, belül egy elfordítható lapkával, ami megakadályozza a festék kiszóródását a kupakba. A pirosítóban kis lyukakon keresztül adagolhatjuk a terméket, míg a szemfestékből ez a megoldás sajnos kimaradt, így a kelleténél jóval nagyobb mennyiség jön belőle, és ha nem vigyázunk, könnyen beboríthat mindent. Úgy érdemes használni őket, hogy egy keveset kiszórunk a kupakba és onnan vesszük fel az ecsetünkkel.

barefaced_beauty_pirosito_nyitva.jpg

BareFaced Beauty Mineral Blush - Athena

barefaced_beauty_szemfestek_nyitva.jpg

BareFaced Beauty Mineral Eyeshadow - Gold

A pirosító szuper választás volt a Pixiboxba, mert az Athena árnyalat egy olyan fényes, barackos rózsaszín, ami sokaknak - elsősorban a világosabb bőrűeknek - jól áll. Nekem is nagyon tetszik, és annak ellenére, hogy apró csillámok vannak benne, egyáltalán nem zavaróan fényes.

barafaced_beauty_pirosito_minta.jpg

BareFaced Beauty Mineral Blush - Athena

A préselt pirosítókhoz képest valamivel nehezebb használni, hiszen jobban oda kell figyelnünk a mennyiségre, amit az ecsettel felveszünk. A kupakból körkörös mozdulattal érdemes felvenni az ecsetre és leütögetni a felesleget az egyenletes felvitel érdekében. A pigment tartalma magas, ezért célszerű vékony rétegben felvinni és szükség esetén építeni. Ami a tartósságát illeti, rajtam 5-6 órát bír ki, bár kétségtelen, hogy nem vagyok az erős pirosítás híve.

Amikor először megláttam a szemfestéket, azonnal feltámadt bennem a szarka, mert annyira szép, csillogó arany színe van.

barefaced_beauty_szemfestek_minta.jpg

BareFaced Beauty Mineral Eyeshadow - Gold

Amikor kinyitottam, egy kicsit csalódott voltam, mert a csomagolás zavaróan sok festéket enged ki egyszerre és nem szeretem, ha éppen hogy hozzáérek valamihez és máris minden olyan lesz. Attól tartottam, hogy nagyon porolni fog és az egész arcom arany csillámokban fog úszni. Szerencsére nem így van, annak ellenére, hogy nagyon finom, por állagú, egészen kevés potyogott le belőle. Persze kell hozzá egy jó szemhéjpúder alap, amibe bele tud tapadni, alaposan le kell ütögetni az ecsetet, amikor használjuk, és apró, nyomogató mozdulatokkal kell felvinni a szemhéjra.

barefaced_beauty_szemfestek_gold.jpg

Egy teljesen jól viselhető, szépen pigmentált, könnyű arany árnyalatról van szó egyébként, de maga a szín nekem akkor is inkább alkalmi. Persze ez az alkalom azért nemcsak karácsony. A megfelelő alappal használva egész nap tart.

A pirosító ára 3.595 Ft (4 g), ami nem olcsó, de cserébe egy nagyon jó minőségű, sokáig elegendő pirosítót kapunk. A szemfesték 2.895 Ft-ba (1,5 g) kerül, ami meglehetően borsos ár érte, főleg ha egy ritkábban hordható, alkalmi sminkhez illő árnyalatot választunk. 22 szín érhető el belőle, szóval van miből válogatni.

Ti szeretitek az ásványi sminkeket? A BareFaced Beauty-tól próbáltatok már valamit?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása