Smink & Makeup

NYX termékek - Hol olcsóbb éppen?

2014. február 08. Katushka

Az elmúlt néhány hónapban teljesen rápattantam a NYX termékekre. A legnagyobb kedvencem a Jumbo ceruzák közül a Milk árnyalat, de a többi termék is, amiket eddig próbáltam, nagyon meggyőző volt. Viszonylag sok helyen megvásárolhatók, legalábbis webáruházakon keresztül. Ebben a rövid posztban most az én általam leginkább látogatott NYX-es webáruházakat hasonlítom össze, tekintve, hogy egyszer-egyszer igen jó akciókat lehet elcsípni. Két hete úgy jártam, hogy rendeltem pár NYX terméket a Szépségboltból, de én ügyes, volt olyan termék amiből kettőt rendeltem és ki akartam cserélni. Mikor pár nappal később visszamentem, már ugyanaz a termék 600 forinttal olcsóbb volt... Nem írom le ide azt a szófordulatot, ami akkor kicsúszott a számon :) A lényeg, hogy mielőtt neten vásárolunk egy-egy terméket, nézzünk körül, mert valahol mindig van valami akció!

A három webáruház, melyeket most összehasonlítok pár random termék esetén a következő:

Termék - NYX Jumbo Pencil - Milk

5625.jpg

Ha megnézzük, akkor az alapárak között is akad már némi különbség!

NYX Make up artist kit

Az árazásban itt is van eltérés!

Persze az sem mindegy, hogy milyen szállítási költséggel kell számolnunk.

Szépségbolt

Érdemes összeválogatni néhány terméket, mert ha elérjük a 12 000 forintos határt, abban az esetben a kiszállítás ingyenes lesz!

Alveola

Ebben a webáruházban a lakossági vásárlók, ha elérik a bruttó 10 000 forintos költést, akkor szintén ingyen kapják a csomagot.

Make Up Plaza

Itt szintén 12 000 forint értékben érdemes összeállítani a kosár tartalmát, mert akkor lesz ingyenes a kiszállítás.

És ha jobban belegondolunk, nem is olyan nehéz ilyen értékekben összeállítani a listát, így pedig 600-1000 forintot is meg tudunk spórolni a kiszállításon!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása