Smink & Makeup

Rexona Maximum Protection - Független vélemények, tesztek vol.2

2014. február 11. Katushka

Ha még emlékeztek, karácsony előtt volt egy jó kis Rexonás nyereményjátékunk, amiben 20 szerencsést sorsoltunk ki. A nyertesek kaptak egy-egy Rexona ajándék csomagot, mi pedig csak annyit kértünk, hogy próbálják ki, teszteljék és küldjék el a véleményüket. Nagyon kíváncsi voltam, hogy másoknak mi a tapasztalata a termékkel kapcsolatban, mert mi is próbáltuk már és imádtuk. Néhány véleményt már megosztottunk, most jöjjön a folytatás...

Rexona-Maxpro-Clean-Fresh-Scent.jpg

Amolyan stresszizzadós vagyok, aggódom amiatt, hogy fogok-e izzadni és emiatt persze fogok is. Eddig főként spray-ket használtam, néhányszor golyós dezodort, de stiftet életemben talán csak egyszer, annyira nem jött be ez a kiszerelés és forma.

Az izzadságomnak szaga nem szokott lenni, hál' istennek, mindig csak az izzadásgátló illata érződik, ha megizzadok, akkor is. De sajnos a látvánnyal már gondok vannak. Hatalmas izzadságfoltok a felsőkön, emiatt sokszor eleve csak sötét felsőket hordtam, amiken ez nem látszott, vagy ha mertem is felvenni színes és világos felsőket, kardigánokat, zakókat vettem rá, hogy ne látszódjék, ha megizzadok. Ez addig működött is, míg el nem érkezett a nyár, a negyvenfokos hőségek, amikor az ember legszívesebben minél kevesebb ruhára vetkőzne, de nem teheti, mert hát 40 fokban aztán lehet ám rendesen izzadni.

Erre nyertem két Rexona Woman Maximum Protection stiftet is és rájöttem, hogy van segítség és megoldás a problémámra.A Clean scent igazából jobban bejött mind illat, mind hatás szempontjából, mint az Everyday fresh, ez utóbbinál picit, de nem nagyon, azért izzadtam, illetve az illata is kevésbé tetszett. De a Clean scent, na, az tud. Nagyon kellemes illata van, amit egész nap érezni és konkrétan egyáltalán nem izzadtam. Simán mertem felvenni színes felsőket, kardigán nélkül és nem volt semmi probléma.Szeretnék ennél maradni a későbbiekben is, két lényeges dolog azonban van, ami egyelőre visszatart. Az egyik az ára, ami valljuk be, nem kevés. A másik pedig az, hogy nyári, negyvenfokos melegben nem volt alkalmam tesztelni a stiftet, így nem tudom, hogy elbírna-e azzal a meleggel is. Ha azonban kiderül, hogy igen, akkor is jól teljesít, vagy akár csak feleannyira, mint most (én már annak is nagyon örülnék), akkor szerintem beruháznék rá. Azért azt jó látni és érezni, hogy nem vagyok reménytelen eset és van olyan izzadásgátló, ami tényleg azt teszi, amit ígér.

Kriszti

Egy két hetes tesztelgetés eredményeképpen elmondhatom, hogy ez az izzadásgátló valóban megállta a helyét.

Próbáltam minden élethelyzetben kipróbálni és csillagos ötösre vizsgázott.(még téli kabátban is a reggeli zsúfolt, befűtött buszon is :D)

Évek óta a Rexona Aloe Vera Fresh Dry Deo Stick-et használok, ami egy jó bevált izzadásgátló számomra. Éppen ezért vártam, nagyon, hogy mit tud majd produkálni a Maximum Protection.

Az picit furcsa volt számomra, hogy lefekvés előtt a leghatékonyabb használni. De kipróbáltam és valóban. Hihetetlen volt, hogy a reggeli zuhany után is éreztem a hatását.

Állaga és illata nagyon kellemes. Fekete felsővel is teszteltem, nem hagyott foltot, sem kellemetlen szagokat a nap végén. A ruháim ugyan olyan frissek voltak a nap végén, mint reggel, amikor felvettem őket. A hónom alja pedig száraz és kellemes hintőpor illatú. Az adagolási mód is picit furcsa volt számomra, de csak azért, mert korábban nem ehhez voltam szokva. Elegendő volt belőle 1 max. 2 tekésnyi mennyiséget felvinnem a tökéletes hatás érdekében. Összetevőit vizsgálgatva arra jutottam, hogy ebben az izzadásgátlóban sem túl sok egészséges anyag található, de ettől függetlenül remek terméknek tartom. Ha elfogy a teszt termék biztosan fogok még ilyet vásásrolni.

Hosszú távon pedig majd kiderül, hogy a hatása ugyan ilyen jó marad-e.

Ui.: Voltam olyan merész, hogy a párommal is kipróbáltattam. (annyira uniszex illata van és Ő is úgy volt vele, hogy kíváncsi, hogy rajta milyen eredményeket produkál egy hiper-szupernek vallott női csoda izzadásgátló)

Jelentem, hogy a pasi teszten is átment :) Neki is ugyan olyan jó tapasztalatai voltak, mint nekem.

Beatirx

Sajnos mindig  nagyon izzadós voltam, nagyon sok mindent kipróbáltam már és reméltem, hogy ez a dezodor jobb lesz, mint a többi, de sajnos nem.

Tetszett benne a krémes állaga és a letisztult, friss illata, de ezen kívül nem sok jót tudok róla mondani. Fekete felsőt el kell felejteni, ha ezt használom, mert iszonyatos foltot hagy a ruhán(alig akart kijönni belőle) Izzadni pedig ugyanúgy izzadtam, mint ha akármelyik más deót használtam volna, és sajnos ez is meglátszott a felsőimen.

Használtam este felkenve is, így egy kicsit jobb volt a hatása, de ez a leheletnyivel jobb hatás nekem  annyit nem ér meg, hogy még estére is magamra kenjem, és ne hagyjam a bőröm legalább este méregteleníteni, lélegezni.

Nagyon reménykedtem, hogy ez végre be fog válni, sajnálom, hogy megint csalódnom kellett, de köszönöm a lehetőséget a tesztelésre!

Dorcsa

Nos először is szeretném megköszönni a lehetőséget, hogy én lehettem az egyik szerencsés tesztelő. Igyekszem őszintén leírni az összes pozitívumot és a minimális negatívumot is a Rexona Maximum Protectionnal kapcsolatban. Leszögezném, hogy még soha ezelőtt nem vándorolt be ez a termék a kosaramba, így ez nekem egy valódi tesztelés volt.

Mivel a kedvenc dezodoromat pár évvel ezelőtt kivonták a forgalomból, és csak nagyon-nagyon ritkán futok vele össze valamelyik kínai boltban (persze akkor felvásárolom az egész készletet), így nyitottan próbálgatok mindenféle izzadásgátlót, mikor éppen nem jutok hozzá a kedvenchez :) Rexonából is már több félét használtam, de jelentem hogy eddig ez viszi nálam magasan a prímet.

Amikor kibontottam, és tanulmányoztam a "használati utasítást", teljes meglepettséggel konstatáltam hogy ez nem lesz olyan mint a többi. Soha ezelőtt nem találkoztam még olyan deóval, ami éjszaka fejti ki a hatását.

Egyetlen negatívumként azt tudnám megemlíteni, hogy én az édes illatok szerelmese vagyok, és ez a két változat inkább friss illatú, de remélem, hogy ez a kis hozzászólásom elősegíti, hogy ebben az illatban is pompázhassak az új kedvenc dezodoromnak hála. :)

Melinda

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása