Smink & Makeup

Teszt - Scholl Velvet Smooth elektromos taplreszelő

2014. február 18. Katushka

Ugyebár az köztudott, hogy a lábakat nemcsak akkor kell ápolni, amikor előkerülnek a szandálok és a papucsok, hanem egész évben. Ez nagyon fontos, mert nem is gondolnánk, hogy mennyiféle problémát okozhat, ha nem megfelelő a cipő vagy nem megfelelő a lábápolási rutinunk. Nemrég voltam egy sajtótájékoztatón, ahol számomra is új és meglepő információkat mondtak ezzel kapcsolatban. Például a helytelen lábbeli és a lúdtalp is okozhat migrénes fejfájást. És ez csak egy példa a sok közül. Így aztán a lábápolás nemcsak esztétikai, hanem egészségügyi kérdés is, mert mindig könnyebb egy-egy komoly lábproblémát megelőzni, mint azt kezelni.

labak_vizbol.jpg

Ahhoz, hogy a lábunk, a bőrünk ápolt legyen az egyik legegyszerűbb megoldás, ha szépen elcsattogunk egy jó pedikűröshöz és nagyjából 1 óra alatt újjávarázsolja a tappancsokat. Legalábbis én így vagyok ezzel. Többször próbáltam már itthon, magamnak ezt a műveletet megcsinálni, de igazából sosem sikerült úgy, ahogy szerettem volna, arról nem is beszélve, hogy sokkal időigényesebbnek és körülményesebbnek tűnt, mintha szakember csinálta volna.

Elektromos_talpreszelo_Scholl2.jpg

A Scholl ígéretei szerint olyan lábápoló eszközt alkotott meg, ami minden nő és férfi számára alapdarab lehet az otthoni lábápolásban. A Velvet Smooth Elektromos talpreszelő egy kis elemmel működő elektromos kütyü, mely nagyon jól kézre áll, így kényelmes használni. Az eszköz végén található az a fej, ami elvégzi a "piszkos" munkát, vagyis a reszelőfej. Ez egy igen erős, érdes felület, mely bekapcsolás után forogni kezd, így távolítva el az elhalt, kemény bőrfelületet. Ha ezzel megvagyunk, elvileg nincs is más teendőnk, csak egy hidratáló lábkrémet felkenni a területre és kész is vagyunk. Ezek után szerintem joggal vagyok nagyon is kíváncsi, hogy mit is tud a termék. 

Az eszköz

A formatervezése nagyon jó. Tökéletesen kézre áll, bármelyik kezünkbe is fogjuk. A hangja nem a leghalkabb, de még szerintem ez belefér a tűréshatárba. Ha becsukjuk a fürdőszobaajtót, senki sem fogja hallani :) A forgó fej nagyon gyorsan forog és mivel elég érdes a felülete, nem érdemes hadonászni vele, mindig csak a célterület felé tartsuk. Amúgy nem hiszem, hogy túl nagy sérüléseket lehetne vele okozni, de ha véletlen a frissen manikűrözött körmünkhöz ér, akkor érhet minket némi kéretlen körömreszelés...

Elektromos_talpreszelo_Scholl.jpg

A csiszolófej cserélhető és nagyon könnyen levehető. Egyetlen gombot kell megnyomni és könnyen lepattintható a feje. Nem lötyög, nagyon stabilan a helyén van.

Scholl_Smooth_velvet_talpreszelő.jpg

Ki-be kapcsolása is nagyon egyszerű, egy a fogó részen található forgatható kapcsolót kell arrébb tolni és már indulhat is a csiszolás. Működését 4 db ceruzaelemnek köszönheti, melyeknek az élettartama elég hosszú szokott lenni.

Scholl_Smooth_velvet_talpreszelő (4).JPG

Használata

A klasszikus pedikűr a lábáztatással kezdődik. Ennél az eszköznél viszont nincs rá szükség. Elég ha szépen nekiülünk a fürdőszobában és a célterületre helyezzük az eszközt. Érdemes stabilan fogni a reszelőt, mert amikor a bőrhöz ér, akkor picit el tud ugrani, mivel tényleg gyorsan pörög a feje. Nincs szükség rá, hogy nagyon rányomjuk a fejet, mert nagyobb hatásfokot nem érünk el vele, a pörgése lassul és lehet, hogy még a fej is hamarabb kopik általa. Egyáltalán nem csinál maga körül nagy piszkot, nagyon diszkréten lehet vele dolgozni. Nem pont ugyanolyan, de nagyon hasonló eredményt tapasztaltam, mintha a pedikűrösömnél jártam volna. Szépen lecsiszolta a bőrfelületet, de a pedikűrös szerintem ennél alaposabb. Bár az is igaz, hogy ő elég hatékony eszközökkel dolgozik :) A csiszolás maga egyáltalán nem fájdalmas és nem is kellemetlen. A két lábamat nagyjából 8 perc alatt csináltam meg, ami szerintem elég időtakarékos. Utána bekentem lábápoló krémmel, hogy még inkább fokozzam a hatást.

Élettartam

A rotációs fejet akkor kell kicserélni, amikor elkopik. A kopás függ a kezelési periódus intenzitásától és időtartamától. A Scholl tesztjei szerint a rotációs fejet akár 12 alkalommal is lehet használni.

Ár/érték arány

A termék ára szerintem picit borsos, tekintve hogy 11 990 forint (ajánlott fogyasztói ár). El tudnám képzelni, ha pár ezer forinttal olcsóbb lenne, bár ha valaki csak ezt használja és leszokik a pedikűrösről, akkor pár használt után visszahozza az árát.

A csomag tartalma:

  • 1 x Elektromos talpreszelő
  • 1 x forgófej
  • 4 x AA elem
  • 1 x forgófej-védőfedél

A cserélhető rotációs fej ára 4 990 forint és 2 darab van egy csomagban.

Az eredménnyel nagyon elégedett voltam, de az is igaz, hogy ettől még nem fogom megszakítani a kapcsolatot a pedikűrösömmel, mert néha azért szerintem nem árt, ha ő is kezelésbe veszi majd a lábikóimat :)

A terméket a Scholltól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolta!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása