Smink & Makeup

Teszt - Xtreme Lashes Xtreme Length & Volume szempillaspirál

2014. február 24. Katushka

length-volume-mascara-tusz-wydluzajaco-pogrubiajacy.jpgEbben a posztban egy új kedvencemről olvashattok majd, az Xtreme Lashes Xtreme Length & Volume szempillaspirálról. Minden nő minden nap használ szempillaspirált, de egyáltalán nem mindegy, hogy milyet! Nemcsak az a fontos tényező, hogy szép pillákat varázsoljon, de az is nagyon fontos, hogy a festékanyag ne roncsolja a pillákat, sőt, jó ha inkább ápolja. Nekem elhihetitek, hogy rengeteg szempillaspirált kipróbáltam az évek során, most is 19 darab spirál van a sminkes bőröndben, de az összes közül ez az a spirál, amit én magamon minden nap használok.

A szempillaspirálról a hivatalos információk szerint azt érdemes tudni, hogy a B-vitamint tartalmaz, extra hosszúvá és még dúsabbá teszi akár a szempilla hosszabbítást is, amellett hogy ápol. Hosszantartó, de vízzel könnyen lemosható összetevői a 3D-s szempillaragasztót nem károsítják. Töltések előtt is praktikus, ha már a megszokott dús pillahatásra vágysz. Érzékeny szeműek és kontaktlencsét viselők is használhatják!

Igaz, rajtam most nincs 3D-s pilla, így a saját pilláimon tapasztaltakról tudok beszámolni, de ezek után nem kétlem, hogy 100%-ban igaz az, amit a szempilla hosszabbítás esetére is mondanak.

Kiszerelés, kefe

Teljesen hagyományos szempillaspirálról van szó, küllemre viszont szerintem jóval igényesebben néz ki, mint a drogáriákban kapható 1-2 000 forintos társai.

DSC04290.JPG

Látszólag a kefe is átlagos, egyáltalán nem nagy, ezáltal nagyon könnyű használni. Én azt a tábort erősítem, akik nem igazán preferálják a nagy keféjű spirálokat. Szerintem a kisebb fejű kefékkel sokkal könnyebb dolgozni és precízebbek is. A termék fekete színben vásárolható meg, de részemről ez nem hátrány, tekintve, hogy én semmilyen más színű szempillaspirált nem szoktam használni.

DSC04292.JPG

Használat

Ahogy írtam is, mivel normális méretű a keféje, ezért könnyű vele dolgozni. A fejen közepes, elegendő mennyiségű festékanyag található, így tapasztalataim szerint nem eshetünk abba a csapdába, hogy csomós, ronda pillák maradjanak használat után. Kényelmesen használható az alsó pillákon is, ha valaki azokat is meg szeretné festeni. Felvitele ugyanúgy zajlik, mint minden más spirálnál. Cikkcakkos mozdulatokkal kell felvinni a festéket a pillákra. Ha természetes, nappali hatást szeretnénk elérni, akkor bőven elég egy réteg is, így is szép feketék lesznek a pillák. Ha kicsit erősebb hatást szeretnénk, akkor felvihetjük két rétegben is, így valóban igazán dús és hosszú pillákat kapunk. A harmadik réteg már teljes mértékben felesleges, mert az már nem ad hozzá annyit a hatáshoz. 

DSC04273_üres_kollázs.JPG

Szempillaspirál nélkül

DSC04309_egy réteg_kollázs.JPG

Egy rétegben

DSC04314 két réteg_kollázs.JPG

Két rétegben

Tartósság, ápolás

Tartós a festék és közepesen vízálló. Ezt úgy értem, hogy uszodába nem mennék vele, viszont egy edzést vagy melegebb napot simán kibír anélkül, hogy elkenődne. Többek között azért is szerettem meg hamar ezt a spirált, mert a festék nagyon lágy textúrájú, egyáltalán nem szárítja a pillákat és megszáradás után nem lesznek betonkemények a pilláim, mint más spirálok után, hanem ugyanolyan puhák maradnak a szálak, mintha nem lenne rajtuk semmi. Nem tudom, hogy ez a benne található B-vitaminnak köszönhető-e, de nem is különösebben érdekel. Nekem elég, hogy a pilláim nem nehezek, nem húzódnak és puhák maradnak.

Lemosás

Az ígéretek szerint langyos vízzel is könnyedén eltávolítható. Ez így van, de azért nem árt egyszer-kétszer visszamenni a langyos vizes vattakoronggal, hogy valóban eltávolítsuk az összes festékanyagot. Mivel a leírásban így szerepelt, persze kipróbáltam, de én ettől függetlenül jobban szeretem sminklemosóval letisztítani a szemem, ha már a szemfestéket is úgyis le kell mosnom. Így legalább egy füst alatt megvagyok vele. Ha 3D-s pilláink vannak, akkor arra nagyon kell figyelni, hogy véletlenül se használjunk olajos lemosót, mert az oldhatja a ragasztót, így hamarabb lejöhetnek a műpillák.  

Ár-érték arány

Mindent egybevetve tényleg nagyon megszerettem a terméket. Az ár/érték aránya abszolút reális, tekintve hogy 6 980 forintba kerül. Ha jól emlékszem, akkor egy MAC vagy Clinique szempillaspirál is ennyibe kerül és merem állítani, hogy ez a termék nekem jobban bevált, mint a korábban használt márkák spiráljai. Esetleg a Clinique High Impact mascarához tudnám hasonlítani. Az váltott ki még belőlem ilyen érzéseket :) És érdemes résen lenni, mert legutóbb két hete volt akció minden sminktermékre, így még kedvezőbb áron be lehetett szerezni. Ez most sincs másképp, mivel most 5 586 forintba kerül!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása