Smink & Makeup

Nem kell lecserélned az alapozód! Van megoldás!

2014. február 27. Katushka

Számomra is már több éve gondot okozott, hogy nyáron jó kis színem lett, de ősztől tavaszig a bőrszínem halványabb volt, mint nyáron. Tehát mindig szükségem volt egy világosabb árnyalatú alapozóra is. De nemrég hallottam egy jó kis trükkről, amit ki is próbáltam. Ez nem más, mint hogy a nyári (sötétebb árnyalatú) alapozómat bekeverem egy úgynevezett világosító krémmel - Foundation creme white. Nagyon jó kis találmány, mert így az alapozóvásárlást töredékéből meg tudom úszni, arról nem is beszélve, hogy így kevesebb alapozót használok.

A lényeg, hogy vegyél pl. a kézfejedre egy kevés alapozót (sötét) és, annyi fehér "alapozót", amennyi ahhoz szükséges, hogy a kettő keverékéből kijöjjön a bőrtónusodhoz megfelelő szín. Ez szinte biztos, hogy másnak is az első pár alkalommal egy kis kísérletezésbe fog kerülni, de szerintem ez a trükk nagyon jó kis megoldás, arról nem is beszélve, hogy a pénztárcánkat is kíméljük.

Én ehhez egy BarryM terméket próbáltam ki, és elsőre be is jött. Nem kellett tovább keresnem. Az a jó, hogy pont olyan állaga van mint az alapozónak, tehát nagyon jól alkalmazkodik minden termékhez (probáltam MAC és Avon alapozóval). Az illata kellemes és hidratálót, vitaminokat tartalmaz!

A terméket itt szerezheted be a legkönnyebben: Make up plaza

 

 Ez a bejegyzés egy korábbi posztunk "újratöltése".

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása