Smink & Makeup

Kipróbáltam a Decleor Aromaplasty kezelését

2014. március 11. Katushka

Most már hivatalosan is ráfordultam a célegyenesre :) Hála égnek nem volt az elmúlt hónapokban semmilyen különösebb problémám, kellemetlenségem, de azért mégis csak jól esik néha egy kis kényeztetés :) Sajnos nem sokszor jutok el masszíroztatni vagy kozmetikushoz, mert nincs rá időm, de amikor végre szorítok neki helyet, akkor elvárom, hogy az a kezelés tényleg olyan legyen, ami ellazít, feltölt és esetleg még a bőrömnek is jót tesz. Ilyenről korábban már írtam, amikor is kozmetikai arckezelést próbáltam ki, ami maximálisan meggyőzött. Most is egy számomra új dolgot próbáltam ki, ami nevezhető kozmetikai kezelésnek vagy masszázsnak vagy akár aromaterápiának is. És már csak azért is új dolog volt ez számomra, mert parfümériában sosem voltam még ilyen, vagy ehhez hasonló kezelésen.

decleor-aroma-cleanse-foaming-cleanser-200ml.jpg

Szerintem hozzám hasonlóan kevesen tudják, hogy a Mammut 2-ben található Marrionaud-ban bizony be van rendezve egy kis kozmetikai helyiség, ahol különböző márkákkal különböző kezeléseket csinálnak, legyen az masszázs vagy arckezelés. Ezek közül egyet ki is próbáltam. Ez a Decleor Aromaplasty volt, ami inkább lazító, nyugtató kezelés, nem a klasszikus kozmetikai, arctisztítós kezelés. A kezelés lényege, hogy egyszerre 3 érzékszervünkre hasson: szaglás, érintés és hallás. Egy sötétített helyiségben zajlik a kezelés, ahol végig kellemes, halk zene szól, eközben folyamatosan illatosabbnál illatosabb krémeket, olajokat hordanak fel a bőrünkre és masszírozzák azokat bele.

Decleor Aromaplasty kezelés menete

Ez a kezelés 90 perces és a következő lépésekből áll:

  • Hátmasszázs
  • Sminklemosás
  • Mély tisztítás
  • Arcradírozás
  • Tonizálás
  • Arcmasszázs
  • Aromaplasty maszk
  • Kézmasszázs
  • Igény esetén egy könnyed nappali smink

És akkor az élménybeszámoló... :)

Ahogy a poszt elején is írtam már, a kezelés egy hangulatosan sötétített helységben történik. Mint minden kozmetikai kezelés esetén, itt is át kell öltözni egy kis ruhába. Ezután fekvés fel az asztalra és kezdődhet az érzékszervek kényeztetése. Hivatalosan az első lépés a hátmasszás, de tekintve, hogy én már nem igen tudok hasra feküdni, így sajnos az nálam kimaradt, de majd legközelebb bepótoljuk.

DSC_8713.jpg

Nekem tehát először a sminklemosás volt a porondon. Ehhez értelemszerűen sminkelmosót és arctisztítótejet használt Kriszti. A mély tisztításhoz Reflet de pureté-enzimes mélytisztító krémet használt.

Ezután jött az egyik kedvenc részem a kozmetikai kezeléseknél, az arcradírozás, amihez Matíére de gommer-bőrradírt használt Kriszti, növényi rostokkal és enzimekkel. Aki rendszeres olvasónk, az tudja, hogy én akkor érzem igazán tisztának a bőrömet, amikor alaposan le van radírozva. Ehhez erősebb szemcséjű radírokat szoktam használni, persze nem minden nap, de amikor arcradírozáson van a sor, akkor mindig ilyenek kerülnek elő nálam. Nagyon jó érzés volt! Ezt felkente az arcomra és addig masszírozta a bőrömbe, amíg magától le nem pergett. A hozzám hasonlók ezt tutira imádni fogják :)

DSC_8799.jpg

Ezt követte a tonizálás, amihez Tonifyng Lotion arctisztító tonikot használt Kriszti. Ez a tonik eltávolítja a bőrről a maradék sminket, elhalt hámsejteket és felkészíti a bőrt a további hatóanyagok befogadására. PH helyreállító hatása van.

Az hogy az arcmasszázs elképesztő volt, talán mondanom sem kell :) Teljesen sikerült ellazulnom és ki tudtam zárni a külvilágot. Ennél a résznél először felkerült a szemkörnyékemre az Aroma Lisse szemkörnyékápoló, mely korrigálja a ráncokat, feltölt, hidratál és csökkenti a szemkörnyék sötét karikáit és enyhíti a puffadást. A masszázshoz a Aromessence Mandarin termékcsaládot használta rajtam Kriszti. Erről annyit érdemes tudni, hogy mandarin illóolajat tartalmaz, a balzsamja Ligetszépe illóolajat és Sheavajat illetve Cupuacu vajat, mely mélyhidratáló, arckréme pedig Hyaluronsavval gazdagított. Az arcmasszázst illóolajjal és az éjszakai balzsamjával zárta le. Ez a rész aromapresszúrából, aromadrainage-ból áll.

Amikor illóolajról vagy sima olajos termékről van szó, joggal merül fel a kérdés, hogy ha valakinek zsírosodásra hajlamos a bőre, akkor rajta miért használnak olajos termékeket. Nos ebben ez a szép, hogy sikerült megnyugtatnia Krisztinek, mert hiába került fel a bőrömre többféle illóolaj, egyáltalán nem lett a bőröm zsírosabb mint korábban. Nem volt nehézkes érzésem utána, köszönhetően a jól összeállított összetevőknek. 

Ezután felkerült az Aromaplasty maszk. Ez a maszk az alapja ennek a kezelésnek. Búzacsírából, lenmagból és napraforgómagból állítják elő. A maszk kataplazmaként kerül alkalmazásra, illata és állaga harmóniában áll egymással, kivételes hatékonyságot és élvezetet nyújtva. Nagyon kellemes az illata, olyan picit, mintha egy illatos zabkása kerülne az arcomra :)

DSC_8775.jpg

Egy steril gézlap került az arcomra és erre került rá a maszk. Az orrom és a szám persze szabadon volt hagyva, így simán kaptam levegőt :)

Amíg a maszk kifejtette hatását, kézmasszázst kaptam, ami szintén nagyon jó érzés, így az ellazulás tovább fokozható. Ehhez egyébként a hátmasszázsnál is alkalmazott SPA relax balzsammal, illetve Aromeessence ongles körömápoló olaját használta Kriszti. Ezután persze lekerül a maszk és ismét jön egy alapos arctisztítás és tonizálás.

DSC_8793.jpg

A legjobb ebben a kezelésben, amellett, hogy tényleg nagyon nyugtató, lazító hatással bír, hogy bármilyen bőrtípuson alkalmazható, még az én olajosodásra hajlamos bőrömön is.

A kezelés ára nem mondom, hogy a legolcsóbb, mert 12 900 forint, de szerintem ha nem is járunk minden héten, pár havonta belefér egy kis kényeztetés :)

Nektek van olyan kezelés, amit szoktatok ajánlani ismerősöknek, mert hasonló pozitív élmények kapcsolódnak hozzá?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása