Smink & Makeup

Heidivel Londonban

2014. március 13. spacegirl

heidi-ingrid.jpg

Nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy igazi mérföldkőhöz érkeztünk! :) Az Astor jóvoltából tegnap találkozhattam Heidi Klummal (!) és részt vehettem a legújabb reklámfilmjének forgatásán. Nem is akárhol, hanem a méltán világhírű Rankin londoni stúdiójában!

Az eseményen Alzbeta, a szlovák Eva magazin újságírója és Petra, a PetraLovelyHair bloggere vett még részt, így mi hárman képviseltük a régiónkat. Az eseménysorozat egyébként három napos volt, minden nap egy-egy ország vagy régió bloggerei, újságírói érkeztek. Nagyon hosszú és mozgalmas napunk volt - hajnali ötkor keltem és este tizenegyre értem haza -, de természetesen nagyon megérte!

Érkezés Londonba

erkezes_londonba.jpg

Kristyna, Alzbeta, Petra és Yours Truly (fotó: instagram.com/astorcosmetics_cz)

Itthoni idő szerint fél tizenegyre értem Londonba, ott találkoztam a másik két lánnyal és a Coty cseh központjából érkező Dagmarral és Kristynával. Ott már várt ránk egy sofőr, aki elvitt Rankin stúdiójába, ami érzésre a világ a másik végén volt.

Rankin stúdiója

rankin_studio.jpg

(fotó: instagram.com/astorcosmetics_cz)

Bár már többször is jártam stúdiólátogatáson, Rankin műterme mégis lenyűgöző volt, kompakt formában árasztotta a tévéstúdiók profizmusát és persze tele volt gyönyörű fotókkal. Rengetegen dolgoztak magán a forgatáson és az utómunkákon is, óriási volt a pörgés, mindenki tette a dolgát. Persze nem mindenkinek a szerepével voltam tisztában, de láthatóan senki sem lábatlankodott, hanem valamin nagyon dolgozott, legyen az sminkelés, fotózás, filmezés, világítás, derítés...

fotozas_1.jpg

A stúdióba érkezés után "előtte" fotók készültek. A képeket természetesen egy profi fotós stáb készítette, amihez egyáltalán nem vagyok hozzászokva. A nagy sürgölődés közepette igazi topmodellnek érezhettük magunkat. A csapat a szerencsétlenkedésem ellenére is kedves és türelmes maradt, hogy csak néhány példát említsek: reflexből többször is megfogtam az elém tartott derítőlapot és időnként megbotlottam a földön heverő vezetékekben.

fotozas_2.jpg

Átalakítás: Heidi Klumot mindenkiből!

smink_fodrasz.jpg

Ezután következett az átalakítás, ami a sminkre és a frizurára terjedt ki. A sminkes lány nagyon kedves volt, és miután említettem neki a szemműtétemet, végig nagyon vigyázott és mindig kérdezte, hogy minden rendben van-e. Ugyanolyan sminket készített nekünk, amilyet Heidi is viselt aznap az új alapozójáról szóló reklámfilm forgatásán. Jót mulattunk azon, hogy Heidi Klumnak szinte az ikertestvére lehetnék "supersize" (avagy "normal people size") kiadásban, olyan szempillákkal, amire Twiggy is irigykedne (a szemcseppektől mindig összeragadnak). Visszafogott, natúr sminket kaptunk, természetesen Astor termékekkel, aminek az elkészítéséről lépésről lépésre fotók és videók készültek.

atalakitas.jpg

Ez még nem a kész frizura ;) (fotó: instagram.com/astorcosmetics_cz)

Amint meglesznek, meg is mutatom nektek! A frizurát szintén Heidi ihlette, bár ott azért nyilván kisebb volt a mozgástér, mint egy smink esetében.

Én, a topmodell

 utana.jpg

(fotó: instagram.com/astorcosmetics_cz)

Az átalakítás után újabb fotózás következett, mondanom sem kell, hogy ezeken az "utána" képeken már lényegesen jobban néztünk ki. Itt már a sminkes és a fodrász is bent volt a teremben, szükség esetén igazítottak rajtunk egyet, és még egy "szélgép" is előkerült. Amikor ránéztem a stábra, nem kellett erőltetnem a nevetést, annyira szokatlan volt ez a fajta sürgés körülöttem. A fotós pedig minden kép után elsütött egy "beautiful" vagy "perfect" kiáltást, aminek nyilván nem volt köze a tényleges teljesítményemhez, de attól még jól éreztem magam tőle.

Szerencsére kaptam utasításokat, hogy éppen merre forduljak, dőljek, billentsek, igaz, időként kissé nehezen sikerült értelmeznem. Csak portréfotók készültek, így a fáradságos pózolással nem kellett kínlódnom, arról már nem is beszélve, hogy mit szólt volna Karl Lagerfeld, aki szerint már Heidi Klum is kövér :D

Találkozás Heidivel

Ezután következett az, amire már mindenki nagyon várt: a találkozás Heidi Klummal. Heidi nagyon kedves és közvetlen volt, sokat mosolygott, és természetesen tökéletesen nézett ki. Mondanom sem kell, hogy ő is emberből van, persze egy kicsit szebb emberből, de neki is kifényesedik az arca a fülledt stúdióban és feláll a feje tetején a haja, ha éppen nincsen frissen fésülve. Egészen közelről is szemügyre vettem, és azt kell mondanom, hogy tényleg gyönyörű!

heidi-bloggerek.jpg

(Update - ápr. 8.)

Heidivel csoportképek és páros, közös képek is készültek, már nagyon várom, hogy megkapjam őket! A mosolygáshoz is kaptunk tőle tippet, és bár nekem pont azt javasolta, hogy gondoljak a barátomra, én valójában már csak a kissé megcsúszott ebédre tudtam vigyorogva gondolni. Ja, és ő persze bármelyik képen ezerszer jobban nézett ki, mint én a legjobb arcommal, de nem is én vagyok a világ egyik legsikeresebb modellje.

Reklámfilm forgatás

A fotózás után betekinthettünk az új Astor alapozó reklámfilmjének készítésébe. A munka természetesen Rankin keze alatt folyt, hatalmas csapattal, óriási figyelem és fegyelem mellett. Megismertük a storyboardot, aminek a hasonló beállítású részeit értelemszerűen tömbösítve veszik fel, majd a végén összevágják. Sejtettem, hogy rengeteg anyagot vesznek fel egy ilyen forgatáson, de azt azért nem, hogy egy napnyi felvételből születik meg egy 30 másodperces tévészpot. A hangot természetesen utólag rögzítik a stúdió egy erre alkalmas helyiségében, de ettől még teljesen csendben kellett lenni, hogy semmi se zavarja meg a felvételt.

A stúdió fényárban úszott, a háttér, a kanapé és Heidi ruhája egyaránt fehér volt. Az általunk ott töltött idő alatt egyetlen - egyébként német - mondatot vettek fel vagy 85 alkalommal. Mondanom sem kell, hogy én már az első ötből is tudtam volna tökéleteset választani, de ez nyilván művészet. :) A német nem egyszerű nyelv, így még Heidi is belegabalyodott időnként a mondatba, amit vicces nyelvöltögetéssel ütött el.

Néhány mondat után azonnal jött Heidi sminkese és fodrásza némi touchupra. A lámpák melegénél jól is jött az a kis mattítás és igazítás, de a hajánál mondjuk nem láttam túl nagy változást. A profi szemek persze nyilván kiszúrják, ha egy hajszál nem a helyén van.

Az utolsó óra

Ezután következett a kicsit későre csúszott ebéd, korábban egyszerűen nem volt rá idő. Nehéz a modellek élete, nem csoda, hogy olyan kiéhezett a kinézetük. :) Az ebéd után még egy utolsó gyors fotózásra került sor a lányokkal, de nekem már nagyon kellett sietnem, mert várt a sofőr, hogy kivigyen a reptérre. Búcsúzóul még kaptam egy szuper csomagot, telis tele Astor termékekkel.

astor_termekek_1.jpg

Egész nap rendkívül illedelmesen viselkedtem, nem fotóztam, ahol nem szabadott (értsd Heidi közelében és a forgatáson), nem sustorogtam, ahol csendben kellett lenni, de távozáskor sikerült hangosan felnevetnem, amikor Kristyna sokadszor kezdett el csehül beszélni hozzám és csak néhány mondat után eszmélt rá, amikor már nagyon értetlenül néztem. Nem baj, csak egy-két ember volt tanúja az esetnek, és legalább az nem én voltam, akinek a mobilja a stúdióban szólalt meg.

Úton hazafelé

Sok-sok élménnyel gazdagon zötykölődtem el a reptérre a délutáni csúcsforgalomban. Tíz körül érkeztem meg Budapestre, majd még bő fél óra alatt haza, persze olyan fáradtan, hogy majdnem elájultam. Nagyon jó kis nap volt, remélem, hogy lesz még lehetőségem máskor is eljutni ilyen szuper eseményekre és első kézből belelátni ebbe a világba!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása