Smink & Makeup

Teszt: Szemöldökformázás szemöldökfilccel

2014. március 24. Katushka

Nagyon sok hölgynek komoly problémát okoz a szemöldöke formázása, visszanövesztése. Ezzel én sem vagyok másképp. Amikor "visszanövesztésen" voltam, akkor nem ismertem még a ricinus olaj jótékony hatását, úgyhogy csak a türelmemben bízhattam. Most már számtalan szer és módszer van a szemöldökszálak növekedésének serkentésére. De amíg kinő minden szál, amit szeretnénk, addig azért nem árt, ha rendben tartjuk a szemöldök formáját. Erre is nagyon sokféle megoldás van már.

Szemöldökfilc

xtreme_lash_long_lasting_brow_2.JPG

Nagyon praktikus darab, hasonlóan a filces tusokhoz. Könnyű a használata és olyan is könnyen boldogul vele, akinek nincs nagy rutinja ebben. Használhatjuk magában a filcet, de a szemöldökecsetet is elővehetjük. Attól függ, hogy ki hogy szereti a szemöldökét. Ha a filcet magában, tehát közvetlenül a bőrön használjuk, akkor egészen intenzív és erős lesz a színe. Én ezt annyira nem szeretem, ezért egy szemöldökecsetet is közbeiktatok. Így számomra tökéletesen természetes lesz a végeredmény.

Nekem ebből az Xtreme Lashes Long Lasting szemöldök filcből a Deep árnyalat az, ami tökéletesnek bizonyult. Ezen a képen nagyon jól látszik, hogy milyen a filc fogása, ha magában használjuk vagy ha ecsettel. Ezt a filcet egyébként most csak ebben az árnyalatban lehet megvásárolni, tehát világosabb nincs belőle, viszont ha ecsettel visszük fel, akkor a színe minimálisan halványabb, mintha direktbe vinnénk fel, így lehet játszani a finishével.

xtreme_lash_long_lasting_brow_4.JPG

xtreme_lash_long_lasting_brow_1.JPG

A felső, halványabb vonalakat ecsettel hordtam fel, a többit pedig a filccel. Azt akartam megmutatni, hogy mennyivel halványabb és erősebb is tud lenni ugyanaz a filc. Illetve az is nagyon jól látszik, hogy milyen jó minőségű ez a toll, mert egyáltalán nem mászkál, folyik a bőr barázdáiban. Nagyon tartós, egyáltalán nem kenődik el, akár nyáron is használható, úszás után nem fog lefolyni.
xtreme_lash_long_lasting_brow_5_1.JPG

Tehát ha visszafogottabb színt szeretnénk elérni, akkor használjuk úgy a filcet, hogy egy nagyon lapos ferde szemöldök vagy tusecsetet átnedvesítünk a színnel és azzal visszük fel a szemöldökre. Apró rövid mozdulatokkal nagyon szépen lehet haladni, úgy hogy az eredmény természetes maradjon. Ecset segítségével a szemöldökszálakat is szépen be lehet fedni. 

xtreme_lash_long_lasting_brow_7.JPG

A végeredmény szerintem magáért beszél.

xtreme_lash_long_lasting_brow_10.JPG

És egy kis videós segítség a használatához:

A termék ára egyébként közép árkategóriájú, mert eredetileg 5 790 forintba kerül, most viszont van rá 20% kedvezmény, így viszont már csak 4 630 forint. Persze érdemes minél előbb megrendelni, mert az akció nem fog örökké tartani!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása