Smink & Makeup

Teszt: OPI Brazil kollekció tapasztalatok

2014. április 10. spacegirl

Korábban már beszámoltam nektek az OPI Brazil kollekcióról. Ahogy a kolléganőim meglátták a kollekció darabjait, azonnal lecsaptak rájuk. Mivel nekem nem sok türelmem van körmöt festegetni, a véleményükért cserébe szívesen átengedtem ezeket a szépséges lakkokat. Íme az ő tapasztalataik!

opi-brazil.jpg

"Az OPI nyarat idéző mini körömlakk kollekciója egy 4 apró tégelyből álló pakk, ami tökéletesen befér minden kistáskába. A négyféle szín lefedi a nyár meghatározó elemeit: a sárga a napfényre/homokos tengerpartra, a türkizkék a tengerre, míg a sötét rózsás és lilás árnyalat a virágokra emlékeztet. Könnyen felkenhető, homokszerű szemcsés lakk, ami viszonylag gyorsan szárad és színtől függően két-három réteg elegendő fedést biztosít. Az élénk, vidám árnyalatok napszítta bőrön valószínűleg látványosabbak, mint sápadtas kezemen, de könnyed, játékos színvilága, és praktikus kiszerelése abszolút mellette szól. Ugyan nem használtam fedőlakkot, mégsem koptatta le az uszoda vize."

opi-timi.jpg

- Timi

"Az OPI mini lakkjai közül a sárgát próbáltam ki. Első ránézésre nagyon megtetszett, gondoltam, vidám színe feldobja majd a mindennapokat. Első alkalommal használtam OPI körömlakkot, könnyen kenhető, jól lehet vele bánni, abszolút meggyőzött. Két rétegben ajánlom a használatát, így megfelelőbb fedést biztosít. A homokszemcsék miatt száradás után a homokos tengerpart érzetét kelti. Én személy szerint nem annyira szeretem ezt a hatást, ezért fedőlakkot használtam, ami tökéletesen ellensúlyozta az érzést. Számomra nem hivalkodó, bár a villamoson felfigyelnek rá. Fekete ruhához kifejezetten ajánlom! 3. napja "koptatom" a lakkot, mosogatok rendszeresen, és még mindig tart. Remélem, a hét hátralévő részében is napsütötte lesz a kezem. :)"

opi-orsi.jpg

- B. Orsi

"Az OPI homokszemcsés lakkjai közül a kék szín tetszett a legjobban, ezért is próbáltam ki. A tavasz/nyári szezon lakktrendjei között még mindig megtalálható a kék több árnyalata is, úgyhogy amellett, hogy jól néz ki, még trendinek is mondható. Szemcsés állaga ellenére könnyen kenhető, mint minden OPI lakk, a jó minőségéből adódóan. Maga a textúra inkább száradás után érzékelhető, ami pont annyi időt vesz igénybe, mint bármely másik lakknál. A szemcsés állag első ránézésre az üvegből kicsit csillám jellegűnek tűnhet, de felkenve és szárazon sokkal inkább matt hatást kelt, úgyhogy aki a magasfényű lakkokat kedveli, annak mindenképp ajánlok egy sima, átlátszó fedőréteget. Nekem személy szerint tetszett a végeredmény, nyárra, a fesztivál szezonra kifejezetten ajánlom egy színes outfit mellé.

opi-orsi1.jpg

A szezon körömlakkjai közül messzemenőkig az OPI Where did Suzi’s man-go? színe nyerte el leginkább a tetszésem. Nagyon szép letisztult, világos a színe, de mégis figyelemfelkeltő a hatása. Ugyanúgy ahogyan az üvegben, körömre felkenve is nagyon jól néz ki. Már egy rétegben is fed valamennyire, de véleményem szerint a szokásos két rétegben az igazi. A körömön talán egy kicsit jobban érvényesül a narancssárgás árnyalata, üvegből inkább barackosnak tűnik. Fedőlakkal kifejezetten jól mutat, de nem tartom szükségesnek, magában is jól néz ki és szép a fénye. Többen megdicsérték a lakkot, amióta felkeltem, csak ajánlani tudom!"

opi-orsi2.jpg

OPI NL A66 - Where did Suzi’s man-go?

- K. Orsi

"Örültem a lehetőségnek, hogy kipróbálhattam az OPI NL A62 színkóddal ellátott lakkját. Ismerőseimen láttam hasonló színt korábban, de nem gondoltam volna, hogy nekem is jól állhat. Hát tévedtem. Ahogy megkaptam, rögtön kipróbáltam és a körülöttem lévő kollégák közül mindenki odáig volt a színért, sőt sorban álltak, hogy azonnal a körmükre kenhessék ők is ezt a különleges színt. Ami azonnal feltűnt, hogy könnyen és egyenletesen lehet kenni a lakkot, szuper az ecset, így melléfolyás nélkül lehet felvinni ezt a színt. Ami szuper még benne, hogy pillanatok alatt megszáradt, jóval rövidebb idő alatt mit egy átlagos lakk. Előnye még, hogy szinte teljesen szagtalan (korábban a frissen lakkozott körmeimtől még órákkal a száradás után is bekábultam). 6 napig tökéletesen fedte a körmeimet és a megválás is egyszerűnek bizonyult a korábbi tapasztalataimmal ellentétben. Egy átlagos acetonmentes lemosót használtam és 1 db vatta pamacs és kb .2 perc elég volt, hogy kis energiabefektetéssel, de teljesen megváljak a körmeim OPI által biztosított színétől."

opi-szandi.jpg

OPI NL A62  - I Sao Paulo Over There

- Szandi

Nektek hogy tetszik az OPI Brazil kollekciója, beszerzitek valamelyik színt?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása