Smink & Makeup

Teszt - Bourjois Rouge Edition Velvet 02 Frambourjoise szájfény

2014. április 29. Katushka

Amikor először láttam ezt a szájfényt, igencsak kíváncsi lettem, mert mindig vadászom azokat a rúzsokat vagy szájfényeket, amik szuper tartósságot ígérnek. Ilyenkor beindul bennem a kisördög, hogy vajon ez beváltja-e az ígéreteket vagy sem. Lehet ez rosszindulat is, de már olyan sokszor fáztam rá tartósnak mondott termékekkel, hogy nagyon. Az is igaz, hogy Bourjous szájfényt még korábban nem próbáltam, így a kíváncsiságom csak fokozódott.

Bourjois Rouge Edition Velvet.jpgAz ígéretek szerint ez az új formulájú szájfény nemcsak matt hatást ígér, de szuper kényelmes viseletet is és persze tartósságot. Arról nem is beszélve, hogy a pigmentáltságára nagyon felhívták a figyelmemet. Így aztán jó hogy kíváncsi lettem, hogy mit is tud ez a kis apróság. 

Kiszerelés

A szájfény kiszerelése igen picinek tűnhet, az átlagos szájfénykiszerelésekhez képest, de talán mert hiper pigmentáltságot ígér és tartósságot, így nincs is szükség belőle túl sokra. A szájfény burkolata átlátszó, így azonnal látjuk, hogy melyik színhez nyúlunk, de kifejezetten kedvesnek tartom, hogy a kupak színe megegyezik a szájfény színével, így tutira ahhoz a termékhez tudunk nyúlni, amelyikhez akarunk. Nagyon utálom az olyan sminkcuccokat, amiken nem lehet látni, hogy mit rejt magában a tok...

DSC05794.JPG

Az aplikátora teljesen átlagos, szivacsos szájfény aplikátor. Könnyű vele dolgozni, mert nem túl nagy, pont akkora amekkorának kell lennie és precízen lehet vele dolgozni. A tok jól záródik, ami fontos, így ha csak bedobjuk a táskánkba, nem kell félni, hogy lecsavarodik a teteje és összemaszatol mindent. 

DSC05790.JPG

Textúra

A szájfény textúrája nagyon érdekes. Ritkán találkozni szerintem ilyen állagú szájfénnyel. Krémes, de mégsem kényelmetlenül csúszós. Egyáltalán nem tapad, így valóban nagyon kényelmes viselet. Tényleg könnyű felvinni.

Tartósság

Felvitel után pár percet kell csak talán várni és már mehet is az evés-ivás. Nem mondom, hogy a pohár szélén semmi sem látszik belőle, de ami ott is marad, az nagyon minimális. Nem csúszkál be a száj apró redőibe és a barázdákba sem ül be a festékanyag. Nekem egyáltalán nem hiányzott a kontúrceruza használata. Az ígéretek szerint akár 24 órát is kibír, de ezt nem teszteltem... Szerintem egyébként is abnormális, ha 24 órát van valakin a smink egyhuzamban :) De tény, hogy rajtam kb. 6 órán át volt és nem igazán kopott meg és mivel matt hatású, így a fény utánpótlásával sem kell bajlódni.

DSC05800.JPG

A színe szinte azonnal matt hatásúvá válik. Nagyon sok, tartós rúzsnál/szájfénynél tapasztaltam azt, hogy megfogja a szín a szájat, így hiába mossuk, dörgöljük a szánkat, valami mindig marad utána. Talán ez volt az első olyan szájfény, ami nyom nélkül lemosható volt, annak ellenére hogy valóban nagyon tartósnak bizonyult.

DSC05769.JPG

Szintén a matt hatású termékek ellen szól, hogy hiába ígérnek hidratáló hatást, rettenetesen ki tudják szárítani az ajkakat. Egészen hihetetlen volt azt tapasztalni, hogy ez a termék egyáltalán nem szárította a számat, sőt, ellenkezőleg. 

DSC05767.JPG

Mindent egybevetve maximálisan elégedett vagyok a termékkel, mert nagyon kényelmes viselet, tartós és valóban nagyon erősen pigmentált, így nem kell sokszor átmenni az ajkakon az aplikátorral, mert azonnal szép és egyenletes fedést ad a szín. Én ezt a színt, vagyis a 02-es Frambourjoise árnyalatot abszolút alkalmasnak tartom akár nappali, akár esti sminkhez is, mert igazán látványos, de mégsem hivalkodó.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása