Smink & Makeup

Teszt: Egyptian Magic krém

2014. május 14. spacegirl

egyiptian_magic.JPG

Mindig nagyon kíváncsi vagyok, amikor egy ikonikus termék kerül a kezeim közé. Az Egyptian Magic egy olyan természetes csodakrém, amire rengeteg sztár esküszik, és ígérete szerint gyakorlatilag mindenre jó. A márkát Lord-Pharaoh ImHotep-AmonRa alapította, és a krém 1991 óta van a piacon.

Összetevői:

  • Olíva olaj (Olea Europaea Olive Fruit Oil): Kiváló természetes emollient és hidratáló összetevő a száraz bőrre. Számos, a bőr számára hasznos anyag forrása: polifenolok (antioxidáns), squalane, zsírsavak (elsősorban olajsav) és E-vitamin is található benne.
  • Méhviasz (Cera Alba/Cera Flava/Beeswax): A kozmetikumokban sűrítő, bőrpuhító (emollient) anyagként használatos.
  • Méz (Honey Extract)
  • Virágpor (Bee Pollen)
  • Méhpempő (Royal Jelly)
  • Propolisz (Propolis): Baktériumellenes és gyulladáscsökkentő hatása van.

Forrás: Krémmánia

Használható kiütések és ekcéma kezelésére, száraz bőr, ajkak, haj és körömágy ápolására, masszázsolajként, bőr- és testápolóként, sőt még sminkalapként, illetve terhességi csíkok halványítására és napozás vagy borotválkozás után is. Nemcsak száraz, de zsíros bőrön is alkalmazható, terhesség alatt is, és elnyerte az amerikai bőrgyógyászok ajánlását. Lássuk, mit tud a gyakorlatban!

egyiptian_magic_nyitva.JPG

Maga a krém egy nagyon egyszerű (epésebben szólva igénytelen) műanyag tégelyben érkezik, amiről a feliratok is könnyen lekopnak. A külsőségekre láthatóan nem helyeztek nagy hangsúlyt. A tégelyes kiszerelést egyébként nem nagyon szeretem, mert folyton bele kell nyúlkálni, és még ha tiszta is a kezünk vagy spatulánk, ez akkor sem higiénikus megoldás.

egyiptian_magic_minta.JPG

A tégelyben a krém szilárd állagú, az ujjunk melegének a hatására azonban folyékonnyá válik. A tapintása nem meglepően olajos és viaszos.

Pár hete már használom a terméket, de húztam-halasztottam, hogy írjak róla. Vártam ugyanis, hogy rajtam is beteljesedjen a csoda.

Kétségtelen, hogy ajak és kézápolóként remekül működik, de az egyéb áldásos hatásokat nem igazán tapasztaltam. Az állaga miatt nem szívesen kentem az arcomra, mert nagyon zsíros és nem is igazán szívódik be. Ennek ellenére tettem vele néhány próbát, de sajnos nem tapasztaltam, hogy extra hidratálttá és puhává vált volna a bőröm reggelre, illetve hogy a hegek (szerencsére nincsen sok) gyorsabban gyógyultak volna tőle. A túlzott zsírossága miatt sminkalapként nem próbáltam (illetve a hajamra sem kentem rá).

Mivel nagyon keveset kell használni belőle, akár nagyon sokáig is elég lehet (attól függően, hogy mi mindenre használjuk). Az ára viszont még így is nagyon húzós, 8.490 Ft (59 ml). Ha valakinek beválik az összes ígért területen, akkor persze szuper, mert nem kell mindenre külön krémet venni, viszont nekem ajak- és kézápolóként ez azért elég sok. Ha valaki ki szeretné próbálni, akkor szerintem mintát érdemes beszerezni belőle, és ha az bevált, akkor ruházni be a nagyobb kiszerelésbe.

A terméket a Biotiktől kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolta.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása