Smink & Makeup

Teszt: AMPLIF•eye szempilla és szemöldökerősítő szérum

2014. május 29. Katushka

Pár napja ismét előkerült nálunk a szemöldöknövesztési témakör, de sokaknak nemcsak az a problémájuk, hogy ritkás a szemöldökük, de nincsenek megelégedve a szempillájuk hosszával sem, ahogy magam sem vagyok. Rengetegféle szempillaspirált kipróbáltam, sőt a 3D-s műszempillát is - erről ITT olvashattok részletesebben. Viszont ezek a megoldások tényleg csak ideig-óráig használnak.

DSC04303.JPG

Sokan ajánlották megoldásnak a ricinus olajat, de megmondom az igazat, nekem az nem vált be. Nyilván ilyen a formám, hogy a pénztárcabarát megoldás nem nálam megoldás... Még korábban ajánlotta nekem erre a célra egy szempillastylist - mert hogy így hívják őket - az Amplif Eye szérumot, mely a szempilla és szemöldökszálak növekedését serkenti.

Mielőtt megvettem és kipróbáltam, azért nyilván lenyomoztam, hogy mire lehet számítani. Fontos, hogy hormon-, színezék- és gyógyszermentes!

Hivatalos oldalán az alábbi információkat találtam:

Az arginin a szőrszálat felépítő keratinban természetesen jelen lévő aminosav, amely a számos pozitív hatása mellett az ellenállóbb pilla és szemöldök növekedésének elősegítését és hosszú élettartamának megőrzését segíti elő. A kutatások alapján a hatásos gyógynövény-mix: zöld tea, borágó, csalán, alma, nádcukor, legyezőpálma, ligetszépe, rozmaringlevél, ginseng és varázsmogyoró. A gél formula színezékmentes és rendkívül bőrbarát, nem okoz semmilyen égető, viszkető érzést. Az exkluzív szérum természetesen Xtreme Lashes® szempilla hosszabbítás mellett is alkalmazható.

Használata

Természetesen a szempillákat és szemet alaposan meg kell tisztítani használat előtt, különben a hatóanyagok nem tudnak bejutni a szempilla hagymájához. Ezt követően a tusra emlékeztető ecsettel fel kell vinni a szérumot a szempillák tövébe. Precíz, ezért nagyon könnyű vele dolgozni. Használható a felső és az alsó szempilla soron, illetve a szemöldökön. A javaslatok szerint naponta kétszer, reggel és este kell használni a minél jobb eredmények érdekében.

DSC04304.JPG

Vélemény

Valóban könnyű használni. Teljesen áttetsző a szérum és semmi szaga nincs. Egyetlen alkalommal sem irritálta a szemem. Én csak a felső szempillasoromon használtam, a javasoltaknak megfelelően, reggel és este. Nagyjából két hónapra elég ez a szérum mennyiség, ami a "tusban" van. Viszont arra tényleg oda kell figyelni, hogy  a pillák alaposan le legyenek tisztítva, mert különben nem tud a szérum a megfelelő helyen hatni, de ezt talán mondanom sem kell, mert hisz az alapos arctisztítás reggel és este kötelező.

0 hét 2_.JPG

Előtte-utána

Ami szintén nagyon jó, hogy felvitel után pár perc múlva megszárad a szérum és simán lehet rá sminkelni.

Két hetes használat után az anyukám egyik nap megkérdezte, hogy milyen szempillaspirált használok, mert hogy hosszabbnak tűnnek a pilláim. Büszkén mondtam, hogy ugyanazt, amit eddig, csak a pilláim lettek picit hosszabbak. Szerintem jól látszik a képen, hogy a pilláim hosszabbak lettek, de ami ennél is szembetűnőbb, hogy dúsabb lett a pillasorom.

Szó se róla, nem a legolcsóbb megoldás, de nekem ez tényleg használt ellentétben az olcsó fortélyokkal. Eredeti ár 18 900 forint az Xtreme Lashes weboldalán, de most levitték az árát több mint 3 000 forinttal, amit mindenképp érdemes kihasználni!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása