Smink & Makeup

Teszt - Hattyúnyakkal hódít az új Grandiose szempillaspirál a Lancôme-tól

2014. augusztus 14. Katushka

A szempillaspirál szerintem az a sminkeszköz, ami minden nő neszeszerében ott van és aki saját bevallása szerint nem is sminkeli magát, az is használja őket. Nem könnyű jó spirált találni. Nekem személy szerint van 1-2 olyan darab, amiket nagyon megszerettem és most a LANCÔME új Grandiose szempillaspirálja is ide tartozik.

Lancome-Grandiose-mascara-1.jpg

Tény, hogy ilyen kialakítású szempillaspirált még nem láttam. A keféje sem átlagos, de a szára meg aztán főleg nem. Először, amikor a Westendben található Lancôme Szépségszigeten láttam, meg is kérdeztem, hogy ez direkt ilyen, vagy Tombor Saci egyszer mérgében meghajlította? :) Akkor mondták, hogy ez gyárilag ilyen és ez nem is véletlen. 

Fotor0814121121.jpg

A keféje  tökéletesen illeszkedik a szemkontúrhoz, követi szemünk természetes formáját, így képes minden pillát a szempillatőtől egészen a végéig befedni. A rövid és hajlított spirál nyél tökéletes formájának köszönhetően egy egyszerű mozdulatokkal, könnyedén elérhetjük még a szemzugban lévő pillákat is. A csomagolása is igen figyelemfelkeltő, olyan akár egy értékes ékszer, amely a dizájn és szépség megtestesítője. A füstszerű dekorelem egyszerre kelt misztikus és avant-garde hatást, amelyben az ikonikus Lancôme rózsa talizmánként jelenik meg.

De milyen is használat közben?

lancome grandiose 1.jpg

A szempillaspirál fogása kényelemes, nagyon jól kézre áll. Én az a fajta szempilla spirálozó vagyok, aki mind a két szemét jobb kézzel spirálozza és így is nagyon kényelmes használni. A belső pillákat igen nehéz szerintem jól elérni, de ezzel most simán megoldható volt azoknak is a festése. Az alsó pilláimat nem szoktam kifesteni, mert általában összekenem a szemem és nem szeretek vele vacakolni, de ezzel az is jól ment.

grandiose teszt.jpg

grandiose teszt2.jpg

Tapasztalataim szerint egy réteg bőven elég, mert a második réteg már nem igen tett hozzá, így ez még egy plusz pont ennek a terméknek! 

DSC07499.JPG

Tényleg nagyon szépen szétválasztja a pillákat. A festékanyag állaga krémes, nagyon jól eloszlik a pillákon, viszont nekem picit keményre száradt a pillám, de mondjuk az is igaz, hogy ezáltal beton biztosak voltak. Úszkálni nem úszkáltam benne, de a nagyon meleget simán bírta! A kedvenc Baleás sminklemosó kendőm nem tudta leszedni teljesen, így a kétfázisú Clarins lemosómat kellett bevetnem, ami mindent leszed.

Összességében nagyon elégedett vagyok ezzel az újítással és biztosan nagyon sokat fogom használni ezt a szempillaspirált. Az ára picit húzós, de aki szereti a Lancôme márkát és egy jó szempillaspirált keres, annak ez talán nem lesz probléma. Ha szeretnél ilyen spirált, akkor augusztus 15-től már keresheted is a Lancôme Szépségszigeten ((WestEnd City Center I.emelet Millennium udvar 225.) vagy a Lancôme márkát forgalmazó parfümériákban.

Ajánlott fogyasztói ára: 10.300 forint.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása