Smink & Makeup

Teszt/Swatch - MACnificent Me kollekció

2015. október 02. Katushka

Ahogy arról már tegnap beszámoltam, már lehet kani a MAC legújabb kollekcióját. Végre volt időm elmenni a westendbe és körülnézni, nem mellesleg, amúgy is kellett már mennem, mert volt egy raklap Back to MAC cuccom, amit rúzsra szerettem volna váltani, de erről majd később. A kollekcióról itt olvashattok. Ebben a swatch posztban azokat a termékeket mutatom meg Nektek, melyek jobban felkeltették az érdeklődésemet.

Sculpt & Shape Powder

Erre azóta vágyom, hogy elkezdtem a sminkeléssel foglalkozni. Néhány évvel ezelőtt voltak már ezek a párosok, de akkor valamiért lecsúsztam róluk... Nagyon sajnáltam, mert jó kis összeállítások. Most viszont lecsaptam a Lightsweep/Shadester-re. Azért ezt választottam, mert a másik duónak szerintem az árnyékolója túl világos, ezt viszont felvihetem lágyabb fedéssel és erősebb fedéssel is, így jobban ki tudom használni.

fall2015_macmacnificentme010.jpg

img_7637.JPG

Pro Longwear Paint Pot

Szintén mindig belenyúlkálok az új Paint Potokba, mert kíváncsi vagyok, tartogatnak e valami izgit. Volt pár szín, ami igencsak megbirizgálta a fantáziámat, de végül nem vettem belőlük, most... :)

fall2015_macmacnificentme012.jpg

img_7595_1.JPG

Patentpolish Lip Pencil

Szintén nagyon szemrevalóak ezek a rúzs, vagyis inkább szájfény ceruzák. Nagyon szép, magas fényűek, enyhe fedéssel, de a hétköznapokra teljesen jók. Hidratálják az ajkakat, viszont nem túl tartósak, de pillanatok alatt lehet őket frissíteni.

fall2015_macmacnificentme005.jpg

img_7608.JPG

MACnificent Me Eyeshadow x 9 Palette

És hát igen... Nem mehettem el szó nélkül a paletta mellett. Nagyon jó összeállítás őszre, de természetesen a színek teljesen jól használhatóak az év bármely szakában, mert természetesek és egymással jól kombinálhatóak.

fall2015_macmacnificentme002.jpg

img_7599.JPG

Mattene

Nagyon intenzív, nagyon matt, elég tartós. Ezzel a három jelzővel tudnám ezeket a rúzsokat leírni. Nagyon pigmentáltak és nem kell sokszor átmenni velük az ajkakon, hogy valóban erős fedést kapjunk.

img_7611.JPG

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása