Smink & Makeup

Ice Queen step by step

2016. január 15. Katushka

A napokban feltettem egy képet egy sminkemről és megkérdeztelek Titeket, hogy legyen a belőle step by step. Reménykedtem a pozitív válaszotokban, úgyhogy most jöjjön ez a smink lépésről lépésre.

DSC03768.JPG

Termékek

ARC

  • MAC Studio Fix Fluid - NW20
  • Kryolan Transparent Powder - TL11
  • NYX Make-up Artist Kit - Árnyékoló, Pirosító

SZEM

  • NYX Jumbo Eye Pencil - 604 Milk
  • NYX Make-up Artist Kit - Matt fehér, enyhén csillámos türkiz
  • Sleek Au Naturell -Toast és Honeycomb keveréke, Noir
  • IsaDora Eye Shadow Quartet Smoky Eyes - 93 Pink paletta - Csillámos fehér
  • MAC Fluidline - Blacktrack
  • MAC Pro Longwear Eye Liner - Black Ice
  • MAC Pearlglide Intense Eye Liner - Undercurrent
  • MAC Haute & Naughty Mascara

SZÁJ

  • IsaDora Multi Vitamin Gloss - 32 Raspberry

Step by Step

total_2.jpg

SZEM

  • A szemhéjamat lealapoztam szemhéjbázissal (NYX Jumbo Pencil - Milk). Ezt a bázist azért szeretem, mert elképesztően intenzívvé teszi a színeket.
  • Segítségként a külső szemzughoz felragasztottam egy kis cellux darabot, hogy majd azon a részen drámaibb és élesebb legyen a hatás.
  • A belső szemzugba felvittem egy matt fehér árnylatot (NYX Make-up Artist Kit)
  • A mozgó rész többi részére pedig ezt a zöldeskék árnyalatot használtam, szintén az előbb is használt palettából. Ehhez is egy lapos ecsetet használtam, mert ezzel lehet a legjobban belenyomkodni a színt a krémes alapba.
  • Egy pufi satírozó ecsettel (CS 250 Pro Blending Fluff) eldolgoztam az éleket és az átmeneteket, majd ugyan ezzel az ecsettel két szín keverékét (Sleek Au Naturell - Toast, Honeycomb) vittem fel a mélyítővonalba, ezzel is lágyítottam a hatáson.
  • A külső szemzugba, szintén egy lapos ecsettel vittem fel a fekete színt (Sleek Au Naturell - Noir). Ha egy alapszínen szeretnénk sötétíteni, akkor érdemes mindig feketét használni, mert így lesz csak igazán drámai a hatás. Ha az árnyalat picit sötétebb verziójával próbálkozunk, nem lesz ilyen az eredmény. Ezt szintén elsatíroztam és az előbb használt pufi ecsettel behúztam a belső szemzug irányába, ezzel árnyalva a szemet.
  • Annak érdekében, hogy kapjon egy kis fényt a szemhéjam középső, mozgó része, egy igen világos, egészen áttetsző, csillogó festéket választottam (IsaDora 93 Pink paletta) és ezt az ujjbegyemmel vittem fel és dolgoztam el. Ebből tényleg csak egy gondolatnyi kell.
  • A tusvonalamat meghúztam a kedvenc zselés tusommal és igyekeztem egy hosszú, cicás vonalat alakítani belőle. Erre is jó segítségül szolgált a ragasztószalag.
  • Ezután a celluxot eltávolítottam és az alsó szempillasoromat és vízvonalamat meghúztam egy krémes, jól satírozható fekete szemceruzával (MAC Pro Longwear Eye Liner - Black Ice).
  • Ezt a vonalat egy ceruzaecsettel eldolgoztam.
  • Erre a vonalra felvittem egy krémes állagú, zöldes, csillogó ceruzát, majd azt is alaposan elsatíroztam.
  • A belső, alsó szemzugba szintén egy ceruza ecsettel felvittem egy keveset az elején is használt fehér szemfestékből és összedolgoztam a színeket.
  • Végül pedig szempillaspirállal fejeztem be a szemsminket.

ARC

  • Alapos arctisztítás után felvittem az alapozót az arcomra (MAC Studio Fix Fluid).
  • Ezt fixáltam egy transzparens púderrel (Kryolan).
  • Az arccsontom alá és a halántékomra árnyékolót vittem fel (NYX Make-up Artist Kit) egy erre alkalmas ecsettel (Sigma F35).
  • Pirosítónak szintén a NYX palettájából használtam egy rózsaszínes színt.

SZÁJ

  • A számra egy halvány fuksziás árnyalatot vittem fel (IsaDora Multi Vitamin Gloss).

DSC03775.JPG

DSC03777.JPG

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása