Smink & Makeup

Tipp a pigmentek és a csillámok tárolására

2016. február 15. Katushka

Korábban elég sok problémát okozott, hogy túl sok volt a pigmentes üvegem és ezek nagyon sok helyet foglaltak. A neten sokat keresgéltem mire rátaláltam erre a dobozra, amiben 25 darab 5 grammos tégelyke van. Ezekbe tettem át mindegyik pigmentből és glitterből, hogy ne kelljen mindig minden alkalommal mindegyiket magammal cipelni. Mivel ezekből az anyagokból általában elég nagyon kevés is egy-egy smink esetében, bővel elég ez az 5 ml-es kiszerelés is (még sok is). 

A doboz nagyon jól zárható a rajta található kis műanyag záróval. A dobozban 5 szekció található (nem variálható) és ezekben a ötös tégelyszettek. A tégelyek egymásba csavarhatóak. Nincs mindegyiknek külön teteje, egy oszlopnak egy záró teteje van. Viszont ezeket már úgy kombináljuk ahogy szeretnénk. Ha csak két tégelyre van szükség, akkor lecsavarjuk azt a kettőt, egymásba illesztjük őket, rácsavarjuk a tetőt és mehetünk is. 

 

Én például a csillámokat is áttettem és az így megüresedett tégelyeket rúzsok keverésére használom, de erre majd később írok :)

Ezt a tartót én egy műkörmös webshop-ból rendeltem. És csak egy megjegyzés: sminkesek számára is tök jó dolgokat lehet venni körmös boltokban, csak éppenséggel sokkal olcsóbban! :)

Ez a poszt egy korábbi anyag újratöltése.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása