Smink & Makeup

Az én és Prince kedvencei

2016. április 22. Katushka

A tegnapi nap örömteli is volt nekem, mert születésnapom volt, de pont ennyire volt szomorú is, miután megtudtam, hogy az egyik kedvenc zenei művészem, énekesem, legenda meghalt, PRINCE. Kicsit gyerek korom óta imádom a zenéit. Éveken át keltem a Purple Rain című dalára és egyik nagy vágyam teljesült, amikor pár éve ott lehettem a Szigetes fellépésén. Örök élmény marad számomra. A Purple Rain szerintem az zenetörténelem egyik klasszikusa. Prince outfit-jei vetekednek David Bowie-val. Egyszerűen felejthetetlenek. Az InStyle összeszedett 15 igazán lila outfitet a mestertől, melyek hozzátartoztak ikonikus megjelenéséhez. 

És hogy mik az én kedvenceim a művésztől?

 És például ilyen amikor két elég jó zenész találkozik a színpadon 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása