Smink & Makeup

Teszt - Rimmel Magnif'eyes paletta 001 Keep Calm & Wear Gold

2016. december 14. Katushka

Nemrég elkezdtem használgatni a Rimmel új szemhéjfesték palettáját, a Magnif'esey 001 Keep Calm & Wear Gold árnyalatban. Megmondom az igazat túl sok Rimmel termékkel eddig nem volt dolgom, így kíváncsi voltam, hogy mit tud ez a kis paletta. Összesen 8 színt tartalmaz, melyek a natúrabb, föld színeket kedvelőknek kedvez. Igyekeztem töviről hegyire kikísérletezni a palettát, így ebben a posztban erről olvashattok.

dsc_1075_4.jpg

A paletta nem túl nagy, kis kompakt. A csomagolásáról csak annyit, hogy szerintem praktikus, mert a fedélben van egy kis tükör, ami sokszor jól jön, de nem a teljes felületen, mert hagytak egy kis ablaknak helyet, így kibontás nélkül is láthatjuk a színeket. Természetesen ebben is van egy kétvégű szivacsos aplikátor, de ezekről ismeritek a véleményemet, úgyhogy nem is ragozom tovább...

dsc_1074_2.jpg

A 8 árnyalatból 3 tökéletesen matt, 3 fényes, 2 pedig fényes, apró csillámokkal gazdagított. Amit fontosnak tartok megjegyezni, hogy a csillámos árnyalatok jók, mert nem csak a felülete volt csillámos, hanem ahogy haladtam vele lefelé, úgy megmaradt a hatás. Enyhén porolnak a festékek, de nem különösebben volt zavaró számomra. Én személy szerint sokkal jobban preferálom a matt palettákat, de aki rendszeres olvasója a blognak az már ezt is tudja. Viszont próbálgattam a fényes színeket is és jónak találtam őket, vagyis a nap végén is megtartják fényüket, nem kopnak. Szépen eldolgozhatóak egymással egy jól megválasztott ecsettel. Ami különösen tetszik, hogy a legvilágosabb matt szín nagyon szépen működik a szemöldökcsont kiemelésére. Ezt azért emelem csak ki, mert sok palettában ugyan van világos szín, de az fényes és azzal én nem szívesen emelem ki a szemöldökcsontot, mert szerintem egyáltalán nem természetes. 

A swatchok természetesen szemhéjbázison készültek, mert azt gondolom, hogy a bázis használata kötelező a szem sminkelésekor, így szerintem jobb, ha látjátok, hogy viselkednek a bázison.

dsc_1076_2.jpg

dsc_1083.jpg

dsc_1088.jpg

dsc_1090_2.jpg

A hátoldalán találunk egy kis segítséget, amolyan inspiráció jelleggel, hogy például hogy érdemes kombinálni az árnyalatokat.

dsc_1079.jpg

Az általam készített smink nem lett túl erős, már csak azért sem, mert láttam több tesztet a palettáról és sokan inkább erős sminket készítettek vele, én pedig megpróbáltam a paletta finomságait is megmutatni és egy visszafogottabb, ünnepi sminket készítettem el vele.  

img_8049.JPG

img_8050.JPG

img_8047.JPG

img_8048.JPG

dsc_1121.jpg

dsc_1122.jpg

A paletta egyébként 3500 forint, így azt gondolom, hogy akinek tetszenek ezek a színek és finishek, az nyugodtan vásárolja meg, mert nem fog benne csalódni! :)

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása