Smink & Makeup

Teszt: NARS Albatross highlighter

2012. június 30. spacegirl

Régóta vágytam már az Albatross highlighterre a NARS-tól, úgyhogy nem is tudtam otthagyni, amikor Barcelonában beszabadultam a Sephorába.

nars_albatross_nyitva.jpgNARS Albatross

Ez a termék is a NARS pirosító kollekciójának része, így azokkal megegyező, puha felületű, műanyag csomagolásban érkezik. Kellemes kézbe venni és rejt egy jól használható, viszonylag nagy tükröt is. Bár nem fenyeget az a veszély, hogy tele lesz a sminkes táskám ilyenekkel, de tény, hogy nehéz őket elkülöníteni egymástól, mert a színnek csak a neve jelenik meg a csomagolás alján.

nars_albatross.jpgNARS Albatross

Első ránézésre ijesztően fehérnek tűnik ez a highlighter, de bőrön egészen másképp néz ki, egy szép, arany színű fényt ad. Ez az árnyalat inkább a világosabb bőrön mutat jól, amilyen nekem is van.

nars_albatross_minta.jpgNARS Albatross minta

Nagyon kellemes és selymes a textúrája, nem porzik, könnyen felvihető és eloszlatható a bőrön. Illata gyakorlatilag nincsen. A tartósságára nem lehet panasz, az Orgasm pirosítóhoz hasonlóan ő is egész nap bírja és remekül mutatnak együtt, mert ez ugyanaz az arany fény, ami abban is megvan.

A NARS Albatross highlightert 31,50 euróért vettem, ami a jelenlegi árfolyamon számolva kb. 9.000 Ft. Kifejezetten drága, de nagyon jó darabnak tartom, ami rengeteg ideig elég lesz.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása