Smink & Makeup

Teszteltük az új, olajmentes Garnier bb krémet

2012. július 10. spacegirl

Korábban már beszámoltam róla, hogy elkezdtem tesztelni a Garnier új, olajmentes bb krémjét. Most már két hete használom, és azt kell mondanom, hogy teljesen meg vagyok vele elégedve. Amennyire nem volt nekem való az eredeti változat, annyira telitalálat ez az új, olajmentes verzió.

garnier_bb_olajmentes.jpg

A korábbi posztban már említettem, hogy az eredeti bb krémmel kapcsolatos legnagyobb gond az volt, hogy sokaknak - köztük nekem is - zsírosította a bőrét. Emellett a gyenge fedés, a mindössze két darabból álló színválaszték és az erős, krémes illat is a negatívumok között szerepelt. De mit is tud ehhez képest az új változat a gyakorlatban?

Örömmel jelentem, hogy az új bb krém majdnem az összes hátrányát leküzdötte az eredeti verziónak, egyedül a csekély színválaszték (két árnyalat) maradt meg. Az olajmentes Garnier bb nem zsírosít, sőt nekem púder nélkül sem fénylik ki a nap végére (legalábbis amikor nincs őrült meleg, de olyankor úgyis reménytelen szélmalomharc ez). Azt kell mondanom, hogy tartósságban hozza a többszörösébe kerülő keleti krémek szintjét!

Igaz, hogy míg mattító hatást ígér, a finish-e inkább félmatt, de nekem ez teljesen rendben van, sokkal természetesebb, mint a teljes matt hatás. (Aki ilyenre vágyik, kénytelen lesz púderezni. Mondjuk ilyen melegben azért szerencsére kevesen vetemednek erre.) Tartja azt az ígéretet is, hogy optikailag csökkenti a pórusokat. A fedése is jobb, mint az előző krémé, de marad a természetes enyhe-közepes szintnél.

Az illata már nem krémes, az állaga pedig egy folyékony alapozóéhoz hasonló. Érzésem szerint kb. 2-3-szor akkora mennyiség szükséges belőle, mint a koreai krémekből.

garnier_bb_olajmentes_minta.jpgGarnier bb krémek: balra az eredeti, jobbra az olajmentes változat

Bár hidratáló hatást is ígér, nekem azért elfér alatta a hidratáló krém, de minden általam próbált bb esetében így vagyok ezzel. Ami ennél sokkal fontosabb, hogy míg az alapozóktól gyakran pattanásos lesz a bőröm, ettől a krémtől nem lett az, ami külön kiemelkedő teljesítmény ebben az árkategóriában.

Az új, olajmentes Garnier bb krém ajánlott fogyasztói ára 2.299 Ft (40 ml), szerintem remek vétel, érdemes kipróbálni. Szuper termék nyárra, egyrészt nem zsírosít, másrészt pedig 20-as fényvédő van benne, ami azért nem jön rosszul a napsütéses hónapokban. (Ne felejtsétek el, hogy minden fényvédelemnek szüksége van mennyiségre, egy leheletnyi krém nem fog megvédeni az instant leégéstől!)

Emlékeztetőül pedig íme az előtte-utána képek:

garnier_bb_olajmentes_elotte.jpgElőtte

garnier_bb_olajmentes_utana.jpgUtána

A terméket a L'Orealtól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása