Smink & Makeup

Exkluzív: interjú Heidi Klummal

2014. április 13. spacegirl

heidi-ingrid.jpg

Korábban már beszámoltam róla, hogy volt szerencsém részt venni Heidi Klum legújabb Astor reklámfilmjének forgatásán Londonban. Ehhez kapcsolódóan egy interjút is készíthettem vele, amiben természetesen szépség témában kérdeztem a világ egyik legsikeresebb modelljét. Exkluzív interjú! :)

Ingrid: Mi a titka az időtlen szépségednek?

Heidi: A szépség belülről fakad. Olyanokkal vedd körül magad, akiket szeretsz és ne foglalkozz azzal, hogy mások mit gondolnak. Az a kulcs, hogy higgy magadban és legyen önbizalmad. Ha emelt fővel és az arcodon mosollyal lépsz be valahova, akkor az emberek is másképp fogadnak. Ez fontosabb bárminél, ami a felszínen van.

Olyanokkal vedd körül magad, akiket szeretsz és ne foglalkozz azzal, hogy mások mit gondolnak.

Van olyan egyszerű, akár otthon is elkészíthető szépség szered, ami tényleg működik?

A fő szépségtippem az, hogy igyál rengeteg vizet. A bőröddel belülről kifelé kell foglalkoznod. Szintén fontos, hogy mosd le a sminkedet minden este és engedd a bőrödet lélegezni bármilyen fáradt is vagy. Akármilyen egyszerű tanács, meg leszel lepve, hogy milyen nehéz követni!

Mi az a három sminktermék, amit minden nőnek birtokolnia kell?

astor_heidi_klum.jpg

Szempillaspirál nélkül biztosan nem tudnék élni és különösen kedvelem az Astor B&B B-Fly szempillaspirálját. Ez azonnal kiemeli és nagyobbnak láttatja a szemedet. Az emberek mindig megkérdezik tőlem, hogy mi az az egyetlen sminktermék, amit egy lakatlan szigetre magammal vinnék és én általában kettőért könyörgök - egy szempillagöndörítőért és szempillaspirálért! Szóval a szempillagöndörítő lenne a második. Szinte mindig tartok mattító lapokat is a neszeszeremben. Segítenek megelőzni a kifényesedést a nap során és egyszerűbbek, mint a púder, nem halmozódnak fel és állnak össze.

Mi volt a legelső sminkterméked?

Hűha, nem emlékszem! Amikor kicsi voltam, a világon mindent kipróbáltam! Az édesapám a szépségiparban dolgozott és minden olyan terméket hazahozott, amiről egy kislány csak álmodhat. Mindent kipróbáltam a kobaltkék szempilláktól az élénk pink pirosítón és lila hajfestéken át a jeges körmökig. Sosem féltem valami újat kipróbálni.

Sosem féltem valami újat kipróbálni.

Mi az a legegyszerűbb szépségtrükk, ami tényleg rengeteget számít?

Semmi sem működik jobban, mint egy jó alvás. Ha minden kötél szakad, akkor egy kis korrektor sem fáj!

Hogyan éred el, hogy a hajad mindig egészségesnek és fényesnek látsszon? 

Szerencsés vagyok, mert egy nagyszerű csapat dolgozik azon, hogy tökéletes legyen a frizurám még akkor is, amikor rossz haj napom van! Azokon a napokon, amikor a hajamnak nem kell tökéletesnek lennie a munka miatt, általában csak felfogom kontyba vagy lófarokba. Ez kétségtelenül gyors megoldás egy rossz haj napra. Szintén esküszöm a Drei Wetter Taft Invisible Power hajlakkra. Segít az egészet egyben tartani!

Van valamilyen fitnesz tipped a formában maradásra? Mivel motiválod magad az edzésre?

heidi-klum-new-balance-photoshoot-spring-summer-2014_3.jpg

Mivel nagyon elfoglalt vagyok, lehetetlen fitnesz rutint kialakítani, ezért inkább úgy maradok aktív, hogy amikor csak tudom, beiktatom az edzést a mindennapjaimba - ez igényel némi kreativitást. Néha csak felugrok a gumiasztalra a gyerekeimmel vagy túrázok egyet a kutyáimmal a kanyonban a házam mellett. Néha futok 30 percet a futópadomon, de jobban szeretek a szabadban lenni. Amikor utazom, ez lehet néhány felülés a hotelszobámban mielőtt dolgozni megyek. Létrehoztam egy sportruha kollekciót is a New Balance-szel. Szeretem a szetteket és arra inspirálnak, hogy felvegyem őket és edzzek egy keveset.

Amikor csak tudom, beiktatom az edzést a mindennapjaimba - ez igényel némi kreativitást.

Hogyan készülsz el a mindennapokban?

Ha nem dolgozom, akkor az egyszerűségre törekszem! Egy hidratálóval kezdek, hogy a bőröm frissnek látszódjon. Szeretem az Astor SkinMatch Radiance BB krémjét, mert több terméket egyesít, védi a bőrömet és természetes fényt ad neki! Felteszek egy kevés pirosítót, némi szempillaspirált és egy remek szájfénnyel fejezem be. Egy kevés is sokat számít! Azt gondolom, hogy ha olyan sokat dolgozol, mint én és napi szinten rengeteg sminket kell viselned, akkor szükséged van néhány "pihenőnapra".

Melyik volt a kedvenc vörös szőnyeges szereplésed?

heidi-klum-in-atelier-versace-spring-2014-black-strapless-gown-2014-elton-john-aids-foundation-oscar-party_1.jpg

Szerettem az Oscar gálára menni. Csodálatos nézni az embereket. Szeretem látni, hogy mások mit viselnek. Ez az igazi divat kifutó!

Melyik a kedvenc kampányod, fotózásod az Astorral?

heidi_lovely_doll.jpg

Négy év után majdnem túl sok van ahhoz, hogy megszámoljam. Szerettem a Lovely Doll szempillaspirál hirdetését. Egy csodálatos parókát kellett viselnem és egy szuper dobozt építettek, amitől úgy néztem ki, mint egy baba. Jó móka volt!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása