Smink & Makeup

Leárazááás!!! :)

2011. augusztus 04. Katushka

Ma délután a Mammutban jártam a Douglas-ben. Gondoltam körülnéztem, hátha találok valami jo kis sminket (nem árt néha a vérfrissítés:) ) Odamentem a Lancome display-hez, ahol megnéztem, hogy a már régóta kinézett alapozó bázisom mennyibe is kerül. Először láttam hogy 9700 ft. Fél perccel később láttam, hogy ki van írva: Minden Lancome termékre 20% kedvezmény. Úgy voltam vele, hogy nem is rossz deal :) mert hogy máshol is kb. ennyibe kerül egy jobb bázis. Odatipegtem a kasszához, ahol fizetés közben megnéztem a szórólapot. Akkor láttam, hogy más márkára is van 20% vagy akár 30% kedvezmény is. A szórólap hátulján pedig a felírat: +5% kedvezmény ha van törzskárta (Érvényes ez az akciós matricával megjelölt termékek esetén). Természetesen már adtam is a kártyám :) Fontos hogy még fizetés előtt jelezzétek, hogy van törzskártyátok!!!

Végül összesen 7 275 ft-t kellet fizetnem a 9 700 ft helyett. Azért szerintem ekkora kedvezmény mellett nem kellene szó nélkül elmennem, ezért gondoltam megosztom veletek is!!

FONTOS viszont, hogy ez az akció csak augusztus 7-ig érvényes, szóval aki még nem tud róla, és szüksége lenne, akár pl. YvesSaintLaurent, Giorgio Armani vagy Lancome sminkekre, akkor irány a Douglas! :)

A bázisról pedig remélhetőleg hamarosan érkezik a teszt :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása